obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta verbindingsproblemen » Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Instellingen doorsturen van mail
cawul

Quote

Bakstenen schreef:

Ik verzend tegenwoordig als de bestanden groot zijn,of meerdere foto,s met WE transfer ,de ontvanger krijgt een url waar die op klikt en dan download je zo de bestanden op je pc ,nadeel het bestand blijft maar geloof ik 3 weken erop staan ,maar elk nadeel heeft zijn voordeel


Die optie gebruik ik inderdaad ook regelmatig. Nu met een snelle verbinding is het best lollig om te zien dat je 250-260MB binnen een minuut verstuurt.

Dropbox/GoogleDrive zijn ook wel aardige opties, zolang je je maar realiseert dat je de handel niet uide Dropbox / Google Drive folder op je hd verwijdert.
Bij de eerstvolgende sync wordt je Google Drive op het web ook aangepast.
Dat is ook logisch en dat is ook de bedoeling, maar je moet zo'n Google drive folder op je hd wel een plek geven waar die niet in de weg zit - een set en forget plaats op een aparte partitie of zoiets.

=

Wetransfer Plus is mooi, maar ik vind het relatief duur.
 
cawul
Overigens . . .

https://support.google.com/mail/answer/2480713

"
Vanaf je computer kun je slechts bestanden van maximaal 25 MB (megabyte) bijvoegen. Door met Drive bestanden in te voegen, kun je bestanden tot 10 GB (gigabyte) versturen.
"

Heb het net uitgeprobeerd - gaat via Google Drive (uiteraard gmail via de webbrowser)

Een bestand van 55MB verstuurd. Perfect.
De ontvanger krijgt dat bericht binnen, kan op de link klikken en krijgt dan (in mijn geval) de mogelijkheid om het te downloaden.

Werkt wel netjes, moet ik zeggen.


=============================================
ik47

==============================================
62rm

==============================================
ijnm

==============================================
wr8y

==============================================

Wie weet komt er een moment dat zij het ook vanuit Outlook aanbieden.

Geautomatiseerd:
wanneer de mailserver mails aangeboden krijgt met attachments groter dan 25MB
dan worden die attachments wel geaccepteerd, maar opgeslagen op google drive
en worden die verstuurd met door de gebruiker van tevoren vastgelegde 'voorkeuren'
zoals ontvanger mag alleen lezen, of ontvanger mag bewerken.

Over een jaartje?

=
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Instellingen doorsturen van mail', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Instellingen Nokia glasvezelmodem Instellingen software : 2 11 feb 2023
Wat zijn nou eigenlijk de juiste POP-instellingen? Instellingen software : 4 09 aug 2022
Vreemde mail Algemeen : 1 19 jul 2022
Fritz!Box 5490 instellingen voor Delta glasvezel Hardware instellingen : 4 31 mei 2022
Eigen (Fritzbox) modem instellingen Hardware instellingen : 4 28 jan 2022
Advertentie