obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles bepreken over de digitale ontvangers voor glasvezel van CaiWay/Delta
 Onderwerp afdrukken
Entone 400 pffffffffffffffffff
gewoonjo
had ze juist erbij gekocht omdat wij niet in de vloeren mogen boren. .overal vloerverwarming.
liefst ook televisie op zolder, maar helaas dit lukt ook niet draadloos.
ze moeten eens rekening houden met nieuwbouw : gewoon standaard op alle verdiepingen draden kunnen doortrekken vanuit de meterkast.
maar ja wie ben ik om dat te zeggen haha
 
Adios
Jij wel, maar nu Caiway nog een storingsvrije Entone ...
 
Caiway Webcare

Quote

gewoonjo schreef:

Hier precies het zelfde verhaal met de afstandsbediening geluid doet het nu maar inderdaad niet de kanalen knop.. ook niet als de ik lijst pak en dan naar beneden kan scrollen.....
modem die ook niet lekker werkt. telefoon valt regelmatig uit en internet is erg traag.
nieuwe router gekocht maar sinds glasvezel alleen maar verbroken verbindingen met internet.

kijk nu weer via coax televisie. idd pffffffffffffff

lijkt allemaal zo leuk glasvezel maar de techniek is niet echt om naar huis te schijven, maar wel flink betalen voor alles.


Beste gewoonjo,

Kan je via een prive bericht je adresgegevens doorgeven? We sturen je dan een andere afstandsbediending toe.

Met vriendelijke groet,

Harma
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
gewoonjo

Quote

OPTIMIZER.CO schreef:

Ik heb denk ik een kleine 600 woningen voorzien van dergelijke "moeilijk" bedrade / wifi / router oplossingen en echter zonder problemen opgelost en zonder te boren. Misschien een optie dat ik je woning eens inspecteer / netwerk infrastructuur oplos. Ik garandeer je een storingsvrij systeem.

@jj1987 de TP link accespoint was een goeie tip. Werkt goed. Thx



en wat zijn de kosten hieraan?
 
valck2014
Ter info:
Omdat ik al een set Devolo powerlines op het lichtnet heb draaien voor een deel van mijn thuisnetwerk heb ik recent een Hirschmann MOKA 16 set aangesloten voor IP over COAX.
Tot nu toe werkt deze set in combinatie met de Entone 515 probleemloos.
 
gewoonjo
heb de afstandbediening vandaag binnen gekregen. helaas werkt het nog steeds niet.
ik kan niet met - of + zappen naar kanalen.. hoop functies werken gewoon weg niet met de afstandbediening.

weet niet wat er is maar krijg de indruk dat het aan de entone kast zelf ligt?????
 
gewoonjo
nee samsung. smart. hij deed het in het begin wel. na 2 dagen werkt zowat niks meer.
geluidknop doet het wel.. wil wel resetten maar moet me weer aanmelden online als ik het goed begrijpt
 
gewoonjo
aangesloten op de utp kabels uit het pakket.
ga nu via scart proberen te verbinden
 
gewoonjo
dit werkt ook niet
 
gewoonjo
wat bedoel je met powerline???????
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Entone 400 pffffffffffffffffff', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Welke tv,of Entone Digitale radio en televisie, tips & truuks : 5 26 dec 2019
Problemen met doorspoelen Entone Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 3 24 dec 2019
Entone 515 - ondertiteling Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 4 02 sep 2019
IR extender aansluiting op de Entone CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 9 23 jul 2019
Opneem storing entone Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 5 20 jun 2019
Advertentie