obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta Abonnementen, acties en voorwaarden » Abonnementen
Vragen over uw abonnement? Stel ze hier.
 Onderwerp afdrukken
Waarom is Caiway zo schrijnend duur met onbeperkt bellen naar vast en mobiel?
Migow

Quote

Bordewolf schreef:

Het lijkt me wel in de lijn van de verwachtting. Bij Fiber heb je binnen hetzelfde pakket (zeker het eerste jaar) dubbele snelheden tov Ciaway. Dus Caiway zal echt niet achterblijven en bovendien willen ze ZIggo voorblijven.

dubbele snelheden?? En wat zijn die snelheden dan? Caiway levert ook 400/400 incl. coax signaal ovoor meerdere tv's en dat voor 62,50 (blijvende prijs/snelheid) Dus wat bied fiber dan meer tov caiway voor dat geld? Hou er rekening mee als je overstapt dat het coaxsignaal verdwijnt of je moet er nog eens 18,95 p/m bij op tellen.
Maar ben benieuwd. Smile
 
Migow
en dan full hd in 720P en weer extra kastjes bij elke tv kortom Wowww Smile
 
Adios
Ik heb geen idee, maar zou het wel een giller vinden van de bovenste plank als straks ons dorp nog overal naast piest.

Misschien te weinig aanmeldingen uit onze dorpen ontvangen, kan natuurlijk ook de reden zijn.

Maar eerlijk gezegd is het Fiber product niet iets wat mij aanstaat, dus lig er niet wakker van.

Zodra KPN op meer kanalen de beeldkwaliteit heeft opgeschroefd en kijken met een CI plus module mogelijk is voor IPTV, ga ik daar wel serieus naar kijken.

Dan krijg ik meer voordeel met mijn mobiele abonnement. Ook kan ik overal naar de zenders kijken op mijn tablet.

Allemaal dingen die Caiway helaas nog niet biedt.
Aan de andere kant is het HD aanbod van KPN nog erg karig.
 
Migow
Overal zenders kijken via tablet kan nu ook mits je maar ff een vpn verbinding opzet en het in je router configureert dus dat is nou niet een beperkende factor Smile
 
Adios
Ja, zo lust ik er nog wel tien !!

Bij mijn router is dit nog niet mogelijk met officiƫle firmware.
 
Migow
Ik heb ook officiƫle software erop en ja daar is het wel bij mogelijk. Zo lust ik er ook wel 10 Smile Maar is dat dan een reden om te klagen dat je geen tv kan kijken buiten je eigen netwerk om? Heb het idee dat het hele land een beetje aan het doorslaan is. Moet een mens overal tv kunnen kijken dan? Is er niets meer buiten internet om?
En je hebt een alternatief dus wat let je!!!! Het nieuwe Ziggo max. 4 tv's en veel goedkoper met bellen en ja overal tv kijken, hotspots etc. dus weer een stap dichter naar overstappen!!
 
Adios
Het is toch wel makkelijk als je niet thuis bent en je tablet bij je hebt hoor. En Ziggo biedt het zelfs wereldwijd in een aantal landen.
KPN en zijn zusjes in ieder geval in heel Nederland.

Maar ik zeg je eerlijk, ik merk dat Caiway zijn best doet op een aantal gebieden.

Het ondertitelingsprobleem is nu voorbij.
Ze zijn regelmatig bezig met onderhoud van de coaxkabel, dus ik verwacht ook meer HD zenders op de coaxkabel binnenkort.

En in Krimpen hebben wij nog steeds 15 analoge kanalen. Die mogen er van mij vandaag nog af.

Ook het DVB-T pakketje wat Caiway nog biedt, ik vraag me af hoeveel mensen hier nog gebruik van maken.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Waarom is Caiway zo schrijnend duur met onbeperkt bellen naar vast en mobiel?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Kijken zonder kastje bij Caiway en Delta Interactieve TV, Pay Per Event : 18 08 jul 2023
Advertentie