obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
geluid van de tv via de stereo
rien
Ja oké bedankt,maar heb nog 1 vraagje , hoeveel draagvermogen heeft de humaxbox ik wil namelijk mijn tv er op zetten, i.v.m. ruimte.
 
rien
En wat kan ik dan met het u profiel.
 
Bakstenen
Als er ruimte is om de Humax eronder te zetten is er ook ruimte om deze op de TV te maken
 
rien
toch nog een vraag,
1 Sluit een optische kabel aan van de Sony TV naar de optische ingang van de onkyo.
2 Steek um isn de SPDIF-aansluiting van je 5300 en de ander in de Digital Optical1 van de Onkyo.
welke volgorde is nu goed, deze 2 adviezen hebben jullie aanbevolen.
Is het 1 of is het 2
 
rien
Ik gebruik geen internet,maar wel een cd/dvd speler
 
rien
Oké bedankt , zal het zeker laten weten.
 
rien
Nee dat werk niet,als ik de humax op mijn onky aansluit en de rest van de kabels zoals jij heb voorgesteld heb ik geen beeld op mijn tv
 
rien

Quote

rien schreef:

Nee dat werk niet,als ik de humax op mijn onky aansluit en de rest van de kabels zoals jij heb voorgesteld heb ik geen beeld op mijn tv
en als ik coaxkabel los maakt bij de muur waar hij binnenkomt heb ik ook geen radio meer.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'geluid van de tv via de stereo', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen beeld en geluid Algemeen : 1 02 mrt 2022
Geluid Digitale radio of televisie storing : 2 20 dec 2020
Tv geluid via Denon AVRX2600H Hardware instellingen : 2 25 nov 2020
geluid /beeld lopen niet gelijk Digitale radio of televisie storing : 4 30 mei 2017
Entone 400 geluid weg na sappen CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 10 26 aug 2016
Advertentie