obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In het onderdeel Glasvezel algemeen van CaiWay/Delta kun je eigenlijk alles posten. Zoals waar beschikbaar, wat zijn de ervaringen, welke techniek wordt gebruikt, welke abonnementen, welke diensten.
 Onderwerp afdrukken
Glasvezel de Kwakel
markmart
Ik kreeg via Twitter bericht van Caiway dat de levering binnenkort begint, dan lijkt mij over 3 weken geen binnenkort, en wat je zegt dan is het toch nog juli.
 
willempie
we weten toch hoe goed caiway kan plannen …...
 
willempie
Ik zie een missed call (zonder nummer) om 13:57 wellicht hebben ze mij ook geprobeerd te bellen.
 
markmart
Ik ben vanmiddag ook gebeld door Caiway, of ik ook niet liever een nieuw abonnement wilde ipv de oude, maar goed dat had ik al eerder om laten zetten en na het nodige uitzoek werk kwam hij er ook achter dat het al geregeld was, op mijn vraag of ik dan zaterdag de modem ga ontvangen kon hij helaas geen bevestigend antwoord op geven, maar wel dat hij binnen 3 weken zeker is te verwachten, maar ergens meende ik iets in zijn woorden te proeven dat dat ook wel eens eerder kan zijn, maar begrijpelijk dekken ze zichzelf in, dus helaas nog even geduld.
Gewijzigd door markmart op 12 juni 2014, 22:16
 
willempie
Nog niets gehoord …. zijn jullie op de mobiel of het thuisnummer gebeld
 
markmart
Nee maar jij hebt ook al een abonnement nieuwe vorm afgesloten, en dat is wat ze willen, dus je hoeft ook niet gebeld te worden.
 
willempie
ahh, als dat idd de enige redenen is dan hoef ik niet gebeld te worden.
 
Dave
Ik ben bij het oude abonnement gebleven. Wat een afzetters zeg! Als ik niet goed me spullen uitgezocht had was ik nu of 7,50 extra per maand kwijt voor hetzelfde als wat ik vorig jaar besteld heb of ik had geen interactief tv abonnement en bijbehorend kastje gekregen. Het enige verschil is dat ik nu een abonnement van 150/150 krijg ipv 200/200 maar dat vind ik die 7.50 per maand niet waard.

Niet normaal hoe ze met mensen omgaan over de telefoon; agressief en liegen/doen alsof hun neus bloed waar je bij staat. (Helaas zal die tactiek waarschijnlijk bij genoeg onwetende mensen werken)

Voor iedereen die zijn abonnement al een tijdje geleden afgesloten heeft (voor de wijziging van pakketten), controleer goed wat je hoort te krijgen/betalen en check of je dat ook daadwerkelijk krijgt. De aanvullende voorwaarden wijzigen namelijk ook nogal eens heb ik gemerkt.

Naast het feit dat ik blij ben dat ik nu eindelijk over kan op glasvezel ben ik in ieder geval heel benieuwd of alles over 2-3 weken goed werkt en hoe mijn eerste glasvezel-factuur eruit ziet.
 
markmart

Quote

Dave schreef:

Ik ben bij het oude abonnement gebleven. Wat een afzetters zeg! Als ik niet goed me spullen uitgezocht had was ik nu of 7,50 extra per maand kwijt voor hetzelfde als wat ik vorig jaar besteld heb of ik had geen interactief tv abonnement en bijbehorend kastje gekregen. Het enige verschil is dat ik nu een abonnement van 150/150 krijg ipv 200/200 maar dat vind ik die 7.50 per maand niet waard.

Niet normaal hoe ze met mensen omgaan over de telefoon; agressief en liegen/doen alsof hun neus bloed waar je bij staat. (Helaas zal die tactiek waarschijnlijk bij genoeg onwetende mensen werken)

Voor iedereen die zijn abonnement al een tijdje geleden afgesloten heeft (voor de wijziging van pakketten), controleer goed wat je hoort te krijgen/betalen en check of je dat ook daadwerkelijk krijgt. De aanvullende voorwaarden wijzigen namelijk ook nogal eens heb ik gemerkt.

Naast het feit dat ik blij ben dat ik nu eindelijk over kan op glasvezel ben ik in ieder geval heel benieuwd of alles over 2-3 weken goed werkt en hoe mijn eerste glasvezel-factuur eruit ziet.


Ik kan mij best wel vinden in jou frustratie, vooral dat je meer moet gaan betalen voor hetzelfde, echter kan je het ook anders bekijken zoals ik heb gedaan, mijn doelstelling was lagere maandlasten maar wel maximale internet snelheid en niet blijven betalen voor wat ik toch niet gebruik.
Ik betaal nu voor een plus pakket waar wij vrijwel geen gebruik van maken, en wat de laatste jaren immers ook al zo uit gehold is door bv ook het verwijderen van de erotiek zenders dat het voor ons geen toegevoegde waarde meer heeft.
Verder heb ik een smart tv en zit niet te wachten op een extra kastje om tv te kijken, en opnemen en pauzeren kan ik nu ook, en ook daar maken wij maar minimaal gebruik van, dus overschakelen naar tv kijken via glasvezel heeft nu in ieder geval nog geen enkele toegevoegde waarde voor ons, ondanks dat ik mijn netwerk infrastructuur er al voor heb aangepast.
Wat telefonie betreft, wij maken alleen met hoge uitzondering gebruik van de vaste telefoon om te bellen, ik heb onbeperkt bellen met mij mobiel dus ook de vaste telefoon heeft voor ons geen toegevoegde waarde meer.
Al met al heb ik straks dus met het G400 pakket een 8x hogere snelheid en ga ook zo`n 8 euro per maand minder betalen, die ik indien ik dat zou willen kan besteden aan Netflix of iets dergelijks, dat heeft meer toegevoegde waarde dan het hele pluspakket bij elkaar dus het is maar waar je voor kiest.
Gewijzigd door markmart op 13 juni 2014, 13:13
 
willempie
Ik ga wel over op alles-in-1 en voor mij zodat zo'n 30 euro per maand goedkoper gaan worden. Ik hoef er ook geen kastjes bij en blijf gewoon via coax kijken, dat werkt prima door het gehele huis ! Ik heb wel voor 200/200 gekozen ondanks dat mijn huidige firewall dat nog niet aankan maar die 100/100 moet ik dan fluitend halen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Glasvezel de Kwakel', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 2 11 feb 2023
Fritz!Box 5490 instellingen voor Delta glasvezel Hardware instellingen : 4 31 mei 2022
DVB-C via Caiway glasvezel? CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 4 10 nov 2021
TV op glasvezel loopt 25 seconden achter Snelheid : 11 24 sep 2021
instabiel glasvezel modem sinds medio Januari 2021 CaiWay/Delta Glasvezel internet verbindings problemen : 4 06 mrt 2021
Advertentie