obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles kwijt over Glasvezel modems van CaiWay/Delta. Eventueel in combinatie met een eigen router.
 Onderwerp afdrukken
Glasvezelmodem blijft updaten
Ivanvanduuren

Quote

OPTIMIZER.CO schreef:

Uiteindelijk denk ik dat het een stukje administratie toewijzing is wat soms wat langer duurt als je bv kpn klant bent geweest.
Overigens een activatie via een router zal niet lukken. Zet je modem 30min uit. Zet je pc uit. Start eerst modem op en wacht 15min. Je dient nu bij poort 1/ RJ45 aansluiting van het glasmodem op de bedrade lan- netwerkpoort op de pc aan te sluiten. Zet je pc aan en zorg dat je netwerkdetectie aanstaat.

Geeft hij nu een openbaar en/of netwerkverbinding met het netwerk aan ?

Had je al contact gehad of je glasvezel op het juiste adres staat?


Ik ben geen klant van KPN geweest, ben een bestaande Caiway-klant.
Activatie probeer ik niet via router, maar gewoon via de voorgeschreven methode.
De door jou beschreven methode heb ik dan ook al een aantal keer geprobeerd. Hij geeft dan ook een verbinding met het netwerk aan.
Kan alleen niet op de activatiepagina komen, omdat het modem blijft update en dus niet online komt (ook door monteur geconstateerd). Zoals al eerder aangegeven, de power- en verbindingslampjes op de bovenste schuine kant van het modem branden, update(uplink)-lampje blijft knipperen(dagen lang).
Wacht nog op antwoord via e-mail. Bellen ben ik mee gestopt aangezien ik niet weet wanneer ik op mn werk even een half uur vrij moet maken om ze aan de lijn te krijgen. s'avonds is de wachttijd nog langer.
 
michielio
ik kreeg mijn activatie niet voor elkaar, tot ik realiseerde dat dat moet gebeuren met een bekabelde PC aan de glasmodem. Ik dacht slim te zijn en probeerde al de dagen ervoor in te loggen via m'n oude provider, gewoon via het internet. Je krijgt hier geen foutmelding van, alleen de melding dat activatie niet is gelukt. Kan dat bij jou een oorzaak zijn?
 
Caiway Webcare

Quote

Ivanvanduuren schreef:

Quote

OPTIMIZER.CO schreef:

Uiteindelijk denk ik dat het een stukje administratie toewijzing is wat soms wat langer duurt als je bv kpn klant bent geweest.
Overigens een activatie via een router zal niet lukken. Zet je modem 30min uit. Zet je pc uit. Start eerst modem op en wacht 15min. Je dient nu bij poort 1/ RJ45 aansluiting van het glasmodem op de bedrade lan- netwerkpoort op de pc aan te sluiten. Zet je pc aan en zorg dat je netwerkdetectie aanstaat.

Geeft hij nu een openbaar en/of netwerkverbinding met het netwerk aan ?

Had je al contact gehad of je glasvezel op het juiste adres staat?


Ik ben geen klant van KPN geweest, ben een bestaande Caiway-klant.
Activatie probeer ik niet via router, maar gewoon via de voorgeschreven methode.
De door jou beschreven methode heb ik dan ook al een aantal keer geprobeerd. Hij geeft dan ook een verbinding met het netwerk aan.
Kan alleen niet op de activatiepagina komen, omdat het modem blijft update en dus niet online komt (ook door monteur geconstateerd). Zoals al eerder aangegeven, de power- en verbindingslampjes op de bovenste schuine kant van het modem branden, update(uplink)-lampje blijft knipperen(dagen lang).
Wacht nog op antwoord via e-mail. Bellen ben ik mee gestopt aangezien ik niet weet wanneer ik op mn werk even een half uur vrij moet maken om ze aan de lijn te krijgen. s'avonds is de wachttijd nog langer.


Beste Ivanvanduuren,

Kan je via een PB je adresgegevens doorgeven? We gaan graag na wat er aan de hand is.

Met vriendelijke groet,

Harma
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Glasvezelmodem blijft updaten', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Instellingen Nokia glasvezelmodem Instellingen software : 2 11 feb 2023
Mail blijft hangen in spamfolder (-filter?) van Webmail Storing : 3 23 dec 2021
Multiscreen blijft VR_15 error geven in Safari op iMac Instellingen software : 2 05 feb 2018
Asus wifi router blijft knipperen CaiWay/Delta Glasvezel modem : 11 20 feb 2017
Mail Windows 10 blijft synchroniseren Algemeen : 1 28 sep 2016
Advertentie