obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles bepreken over de digitale ontvangers voor glasvezel van CaiWay/Delta
 Onderwerp afdrukken
geen harddisk in Amulet Media Hub??
northernstar
Heb ik net gechecked. Even eruit en weer erin en t lijkt nu opgelost. Maar even kijken of de opname er straks op staat. Kon in ieder geval programmeren nu Wink
 
rayblo

Quote

northernstar schreef:

Heb ik net gechecked. Even eruit en weer erin en t lijkt nu opgelost. Maar even kijken of de opname er straks op staat. Kon in ieder geval programmeren nu Wink


Succes laat het even weten!! :p
 
northernstar
T staat erop. Kreeg wel een of andere Java error toen ik het afspelen stopte.
Moet t vertrouwen nog gaan krijgen. Ervaring zal t leren!
 
northernstar
T werkt gewoon weer niet. Kan niet opnemen. Wat een drama, die Entone dingen.
 
Adios
Waarom werkt de Caiway Entone nu weer niet? Hij deed het toch zei je ?

Krijg je nu weer een Java error of iets anders?
 
northernstar
Hij ziet weer de harddisk niet, waardoor ik niet kan opnemen. De opname van vrijdag is ook opeens weg.
 
rayblo

Quote

northernstar schreef:

Hij ziet weer de harddisk niet, waardoor ik niet kan opnemen. De opname van vrijdag is ook opeens weg.


Stop deze er eens terug in en formateer hem dan, misschien dat hij dan stabiel blijft?
 
Adios
Als hij formatteert is hij zijn opnames kwijt
 
rayblo

Quote

4K schreef:

Als hij formatteert is hij zijn opnames kwijt


Dat wel maar soms kan een non formatted disk niet compatible zijn met de hardware
 
northernstar
Ik kan niet formatteren als hij de disc niet ziet. Caiway webcare is ermee bezig. Hoop op snel uitsluitsel. Wil opnemen Pfft
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'geen harddisk in Amulet Media Hub??', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen verbinding met camera's Algemeen : 2 21 mrt 2024
Sommige apparaten geen verbinding met wifi Eigen netwerk : 1 31 jan 2024
Geen verbinding meer met FTP server na wijziging IP adres door Delta Instellingen software : 2 04 sep 2023
Geen ontvangst van radio WDR3 en WDR4 Analoge radio of televisie storing : 2 23 jan 2023
Geen beeld bij iptv Storing : 8 12 aug 2022
Advertentie