obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles kwijt over Glasvezel modems van CaiWay/Delta. Eventueel in combinatie met een eigen router.
 Onderwerp afdrukken
problemen met TL-WR2543ND aansluiten aan glasvezelmodel
chris302
Goedemiddag,

Sinds gisteren ben ik aangesloten op het glasvezel netwerk. Bedraad werkt alles prima. Zodra ik mijn draadloze router (TL-WR2543ND) aansluit geeft ie echter geen internet meer. Ik zie dat de router wel is verbonden met internet (lampje knippert), maar hij geeft niets door. Voor heen bij de kabel werkte alles prima.
Router gereset helpt niet, als ik hem automatisch laat kiezen dan geeft ie aan dat er sprake is van een 'static ip'. Volgens Caiway hebben ze die niet. En dus krijg ik die gegevens ook niet.
Volgens mij zou deze router geschikt moeten zijn. Caiway geeft geen ondersteuning voor andere routers dan die van hun. Ik vind het een beetje zond om iets nieuws te kopen als ik al een goede heb.
Ik krijg echter geen verbinding. Heeft iemand suggesties?

Alvast bedankt!
 
chris302
Hallo, deze stappen hebben bij mij gewerkt. dank daarvoor!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'problemen met TL-WR2543ND aansluiten aan glasvezelmodel', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Nokia modem en WiFi problemen [opgelost] CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 12 mrt 2023
Problemen met website, router port 443 Hardware instellingen : 4 11 feb 2023
Soundbar via hdmi aansluiten op Amino 7 Algemeen : 1 05 mei 2021
Caiway Glasvezel - FiFa (FUT) en Gaming ervaringen Vs problemen Storing : 1 14 jun 2020
modem met wifi aansluiten CaiWay/Delta Glasvezel modem : 3 10 mei 2020
Advertentie