obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over CaiWay/Delta? Post hier je CaiWay/Delta klacht over b.v. een storing met internet, telefonie, televisie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
Weer in de maling genomen door caiway
ornia
Zo is het mensen. Voor de derde keer binnen 2 weken in de maling genomen door deze fantastische mensen.
Tot 3 x toe zou er een tv decoder opgestuurd worden en het motto was : Hij is onderweg.
Decoder die bij het glasvezelpakket zat (Entone amulet 400) heeft het nooit gedaan.
Tv had ik in de veronderstelling dat alles het zou doen in de andere hoek van de kamer gezet waar ik wel utp maar geen coax heb , en dat is bij hun bekend .
Dus al 2 weken geen tv .
 
Adios
Ik vind het erg voor je hoor Ornia, maar het verbaast me niks.

Die nieuwe directeur van Caiway heeft nog weinig verbeterd in goede communicatie en beloftes nakomen.

Ik vrees dat Caiway nog wel een jaar of vijf onderaan in de providermonitor blijft staan.

Rararaa, hoe kan dat nou toch ??
 
Adios
Ik denk dat het zinvoller is als Caiway zichzelf helpt om eens een klantvriendelijke onderneming te worden, die beloftes nakomt.

Geen technisch inferieure producten levert bij hun diensten en personeel beter opleidt en de bereikbaarheid voor de klanten aanzienlijk verhoogt.

Dat Caiway al jaren onderaan de providermonitor staat bij de consumentenbond heeft een oorzaak Optimizer!

Voorbeeld: Ik lees nu op steeds meer plaatsen de recente klacht dat Caiway een HD ontvanger voor je extra toestel belooft bij de glasvezelpakketten en dat ze deze vervolgens niet leveren.

Als er nu één persoon klaagt denk ik nog; ach, die leest iets niet goed.

Maar als het internet bol gaat staan met dezelfde klacht van steeds meer verschillende Caiwayklanten, dan moet Caiway zich achter de oren gaan krabben en afvragen of ze iets toch niet helemaal goed doen.

Echt een groot bedrfijf als Ziggo of UPC die zoiets zou doen had al drie heer bij Antoinette Hertzenberg uitgenodigd geweest en de studio had dan overvol gezeten net boze Caiwayklanten.

Maar omdat Caiway te klein is, krijgt de gedupeerde Caiwayklant geen uitzendtijd bij Kassa of Radar terwijl dit al jaren hard nodig is.
Gewijzigd door Adios op 12 september 2013, 07:06
 
Tonv58
De beloftes van Caiway.

Ik word steeds ontevredener.
Vanmorgen thuisgebleven, er zou tussen half negen en half een een monteur van Caiway komen. Maar helaas, pindakaas, niemand geweest. Helpdesk gebeld, na x wachtenden (heeft Caiway eigenlijk wel personeel) eindelijk contact. Blijkt dat de monteur niet via de gewone manier was ingepland (???) en dat ze niks konden zeggen, maar dat ze het zouden doorgeven aan webcare, die de monteur geregeld had.

Verder niks.
Herlemaal niks!

Al 2 dagen geen internet, geen telefoon, maar via G3 zag ik wel dat mijn factuur klaarstond op mijncaiway. Wat een lef.

Dit is mijn eerste negatieve ervaring met webcare, behalve dan dat ze 24/7 beschikbaar zouden moeten zijn voor storingen.

Echt een schande, en je komt er niet doorheen, op tweets wordt ineens ook niet meer gereageerd.
 
Adios
Ik vind echt dat Caiway eens keihard aangepakt moet worden in de media. Zoals dit bedrijf solt met zijn klanten en er dan ook nog eens lichtjes over doet. Ik ben gewoon sprakeloos!
Je zal maar voor Jan Doedel vrij hebbn genomen ...........

De helpdesk van Caiway, bestaat die nog wel of worden tegenwoordig alle telefoontjes vanuit Tilburg gedaan ?

http://www.vacaturesbijxerox.nl/blogs...rg:-caiway

http://www.vacaturesbijxerox.nl/vacat...50-11.html
 
erickiel

Quote



De helpdesk van Caiway, bestaat die nog wel of worden tegenwoordig alle telefoontjes vanuit Tilburg gedaan ?

http://www.vacaturesbijxerox.nl/blogs...rg:-caiway

http://www.vacaturesbijxerox.nl/vacat...50-11.html


Is ook te merken belde een kleine maand omdat uitzending gemist niet werkte, was toen een storing zou een mail krijgen als opgelost was
moet deze natuurlijk nog krijgen probleem is wel opgelost maar ondertussen
vragen ze doodleuk doet RTL en SBS gemist het wel
heb toen aan helpdeskmedewerker uitgelegd dat caiway dit niet leverd (wat wel beloofd is in 2011)
maar wat niet is kan nog komen ik denk dat het mischien wel een oplossing is om de helpdesk eens te gaan
vertellen wat caiway leverd en mischien ook een mail sturen als probleem opgelost is.

Mischien eens een soort klanten onderzoek doen onder de abbonees en kan men nog eens wat leren,
Maar buiten het regelmatig vastlopen van mijn Entone ben ik redelijk tevreden
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Weer in de maling genomen door caiway', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Geen verbinding meer met FTP server na wijziging IP adres door Delta Instellingen software : 2 04 sep 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Advertentie