obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In het onderdeel Glasvezel algemeen van CaiWay/Delta kun je eigenlijk alles posten. Zoals waar beschikbaar, wat zijn de ervaringen, welke techniek wordt gebruikt, welke abonnementen, welke diensten.
 Onderwerp afdrukken
Aantal vragen (o.a. DVB-T)
Dre
Goedemorgen,

Via het reactieformulier op caiway.nl heb ik onderstaande vragen ook al 2x gesteld maar helaas nooit een reactie ontvangen. Dat geeft niet erg veel vertrouwen in Caiway, maar wellicht kunnen jullie (of het webcare team) hier antwoord op geven.

-Op dit moment staat er geen signaal op de TV kabel (ik heb digitenne), wordt dit signaal geactiveerd op het moment dat ik een glasvezel pakket neem, of blijft het signaal alleen behouden wanneer je al een kabel abonnement hebt?

-In het verleden stond er op de kabel ook een DVB-T signaal, is dat nog steeds het geval? Dan hoef ik voor de 2e en 3e TV namelijk geen nieuwe decoders te kopen en kan ik de kastjes van digitenne blijven gebruiken.

-Ik gebruik momenteel mijn telefoonnummer via een VOIP provider (budgetphone.nl), kan ik dit nummer in gebruik nemen via Caiway? Het is een voormalig KPN nummer uit mijn woonplaats dat ik in het verleden heb laten porteren toen ik mijn analoge lijn had opgezegd.

Alvast bedankt!

Gr, André

NB. Deze vragen had ik ook gesteld via het reactieformulier op de site van Caiway op 13-08-2013 (M-169474) en 22-08-2013 (M-173137), helaas geen enkele response op ontvangen.
 
rhuijben
Ik vermoed dat je weer signaal op de kabel krijgt. Ze bieden dit aan als oplossing voor andere TVs. Ik zou me zo kunnen voorstellen dat dit iets eerder/later gebeurd dan de glasvezel opleveren aangezien dit om andere straat/wijk kasten gaat.

Wanneer je kabelsignaal hebt dan zit er bij Caiway nog DVB-T bij. Is niet veranderd, maar je mist wel de HD voordelen van DVB-C.

Je kan je budgetphone nummer laten porteren naar Caiway, maar je kan ook gewoon budgetphone blijven gebruiken. Het is volledig afhankelijk van je verbruik wat het handigste is. Gebeld worden is gratis/inbegrepen bij Caiway, dus als dat is wat je wil zou ik porteren.

Zelf bel ik best veel en heb ik mijn nummer bij de overstap op glas juist naar budgetphone gemigreerd om daar voor een t.o.v. Caiway laag bedrag al mijn belkosten goedkoop af te kopen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Aantal vragen (o.a. DVB-T)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway Glasvezel vragen en vergelijk CaiWay/Delta Glasvezel algemeen (waar beschikbaar, ervaringen) : 69 16 dec 2014
meerdere vragen over G100 pakket CaiWay/Delta Glasvezel algemeen (waar beschikbaar, ervaringen) : 2 06 sep 2014
Antwoorden op vragen Nieuws van CaiWay/Delta : 3 26 mei 2013
Gouda verliest aantal HD zenders in basispakket Welke zender wil je er nog bij hebben? : 1 17 jul 2010
Advertentie