obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta Abonnementen, acties en voorwaarden » Abonnementen
Vragen over uw abonnement? Stel ze hier.
 Onderwerp afdrukken
glasvezel abbo standaard maassluis
dekneet
ik heb als trouwe klant Caiway het glasvezel standaard besteld en ook binnen gekregen
in de lijst met wat geleverd zou worden stond ook een hd ontvanger (coax) voor de tweede tv die in het pakket zou zitten
deze heb ik NIET geleverd gekregen
na contact met de klanten service ,kreeg ik te horen dat bestaande klanten deze niet krijgen,maar dat dit voor nieuwe klanten is,maar kan er wel een aanvragen voor 3,50 per maand huur
in alle door caiway beschreven voorwaarden staat nergens vermeld dat bestaande klanten deze hd coax ontvanger niet krijgen
in de voorwaarden staat zelfs het pakket standaard vermeld met de te leveren apparatuur

na dat ik het glasvezel standaard pakket had besteld,kreeg ik via mail de bevestiging van de aanvraag en daar staat deze ontvanger wel op vermeld

vraag aan het webcare team hoe lossen we dit op ik heb immers lijkt mij recht op deze ontvanger wat heb ik anders aan hd zender,s die doorgegeven worden voor mijn tweede tv

hopende op een spoedige reactie
 
Adios
Heb je recent een alles in 1 coaxkabel pakket gehad van Caiway, waarbij reeds een HDTV kabelontvanger is geleverd?
 
dekneet
4 K

nee dit is niet het geval ik had hiervoor een alles in een pakket zonder HD
Dus was ook niet in bezit van een hd ontvanger
zat hier lekker nog met een perfect werkend Samsung kastje (beter dan dat onding van een Entone)
 
dekneet
4K

gisteren nog is een keer gebeld met Caiway,kreeg weer hetzelfde te horen
Eigenlijk voel ik me een beetje gelazerd door Caiway,in hun voorwaarden staat gewoon dat je de ontvanger extra erbij geleverd krijgt
Heb ook nergens terug kunnen vinden over het feit dat je als bestaande klant dat ding niet krijgt
 
Adios
Eerlijk gezegd begrijp ik het niet. Vorig jaar kreeg nog iedere bestaande klant die nog geen alles in 1 bundel had er er eentje nam op de coaxkabel gratis een Humax HD ontvanger. En nu opeens doen ze moeilijk en liegen ze de klant voor!
 
Coachie
Ik heb hetzelfde besteld en ook de hd ontvanger niet gekregen, wel een smartcard die ik niet nodig heb. (heb er al 2)
 
GusXXL
Ik heb ook als trouwe klant van het eerste uur van Caiway de HD ontvanger niet ontvangen bij mijn glasvezel pakket. Belachelijk. Moet er wel achter komen dat een tweede smart card nog steeds wordt doorberekend terwijl ik die niet meer nodig heb. Plus het feit dat het extra zender pakket wat ik bij het glasvezel pakket besteld heb direct vanaf moment bestelling wordt doorberekend terwijl ik drie weken later het pakket pas ontvang. Raarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. Als ze nou op deze manier geld moeten verdienen?????? Service tot 0 punt gedaald.
 
Adios
Het is er niet beter op geworden met die nieuwe directeur bij Caiway. Zo mag je gewoon niet met je klanten omgaan.

Wordt tijd dat de consumentenbond in overleg gaat met Caiway en zijn klanten.

DIT KAN ECHT NIET !!!
 
dekneet
guus

dus bij jou stond deze hd ontvanger ook in je te leveren pakket,en heb jij ook te horen gekregen dat je dit apparaat niet krijgt omdat je al klant was
komt erop neer dat ze niet leveren wat je overeen gekomen ben,en je kan bewijzen dat je de hd ontvanger gewoon hoort te ontvangen

tegen mij vertelde ze dat de hd ontvanger die op de leverlijst staat de interactieve ontvanger is,op de bestellijst staat deze toch anders beschreven
 
ronzuid
Zelfde hier, 2 weken geleden, mijn bestel overzicht was toch zeer duidelijk;


UW BESTELLING
Alles-in-1 Glas Standaard Actie: 3 maanden voor € 40,00
Daarna € 50,00
Basic TV, Internet 150Mbps, VoIP-First Bellen

Extra
- Glasmodem € 0,00
- HD Digitale Ontvanger € 0,00
- VoIP-Comfort Bellen € 5,20
- Aansluitkosten € 0,00
Eenmalig
- Verzend- en administratiekosten € 19,95


En dan gaan er nog 2 dingen fout, ik heb, zoals bovenstaand bevestigd, geen VoIP Comfort maar de duurste van 20 euro per maand ongevraagd gekregen (NEE Caiway, NIET aanpassen, laat het maar even zo, is geen probleem).
Ook kreeg ik de factuur voor mijn "oude" coax internet plus bellen voor de maand 1 Sept-30Sept a 80 euro die ik verplicht moest betalen volgens de helpdesk (word wel weer verrekend zeiden ze) terwijl ik vanaf 22 Augustus glasvezel heb en daar dus ook voor betaal..........

Puinhoop? Zeg het maar...........
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'glasvezel abbo standaard maassluis', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 2 11 feb 2023
Fritz!Box 5490 instellingen voor Delta glasvezel Hardware instellingen : 4 31 mei 2022
DVB-C via Caiway glasvezel? CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 4 10 nov 2021
TV op glasvezel loopt 25 seconden achter Snelheid : 11 24 sep 2021
instabiel glasvezel modem sinds medio Januari 2021 CaiWay/Delta Glasvezel internet verbindings problemen : 4 06 mrt 2021
Advertentie