obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta verbindingsproblemen » Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
geen opnames FOX HD icm ihdr-5050C
essellanden

Quote

GWS schreef:
De SW update is beschikbaar via coax.
Zojuist, zondag 8 sep 2013, 11:40 gedownload (6 min.) [...] HDPXCIR 1.00.29 met datum 22 MAY 2013.


Antwoord van CAIW Webcare: De update heeft Caiway nog niet vrijgegeven. We hebben nog geen termijn wanneer deze beschikbaar is op ons netwerk.

Blijkbaar is er dus nog geen update beschikbaar. Of is CAIW in Gouda anders dan CAIW in Westland?
 
GWS
Vreemd. Vrijgegeven of niet ik kan je verzekeren dat ik op 8 september de nieuwste versie (zijnde 1.00.29) heb gedownload toen ik zag dat die beschikbaar stond. En mijn probleem is opgelost. Kan me niet voorstellen dat Caiway per gemeente/zendgebied een ander beleid erop na houdt maar ja alles is blijkbaar mogelijk bij Caiway....
 
Adios
Wellicht dat de update via de Rekam binnenkomt ?

Caiway doet er natuurlijk alles aan om iedereen aan de Entone te krijgen.
Wat is er dan mooier om er voor te zorgen dat opnemen van Fox wel kan op de Entone maar niet op een Humax Smile
 
Homework
4K, ook op de Entone kan je niet opnemen van FOX. Dit al enkele weken geleden gemeld aan webcare, maar tot op heden nog geen reactie ontvangen.
De eerste week ging opnemen en afspelen goed maar na een aanpassing (vanuit FOX?) was het ineens over met de pret.
 
Adios
Waarom antwoordt webcare niet? Je bent toch klant van Caiway? Je vraag is heel legitiem !!
 
Homework
weet niet waarom ze niet meer antwoorden.
Na een andere melding over een bug in de entone netjes een mail terug dat het in een volgende update verholpen zou worden.
Nu echter geen antwoord.

Vind het wel jammer, entone doet het verder goed. Kan 2 zenders opnemen EN naar een 3e kijken, dat ging niet met de humax.
Voorlopig maar even gestopt met serie's kijken op FOX. Jammer was ee leuke zender met serie's.
 
GWS
Je kan toch het FOX SD kanaal opnemen ? Dat lukte mij wel met de Humax.

Ik kan idd. de sw update wel eens van Rekam ontvangen hebben hier in Gouda. Zou wel uniek zijn want het spul van Rekam is zo oud dat als je er naar kijkt het al omvalt, laat staan dat ze ruimte hebben om een SW update te plaatsen.
 
Adios
Rekam werkt nog in een groot gedeelte van Gouda met het antieke rijgsysteem.

Als je dan afgesloten moet worden gebeurt dat in je wandcontactactdoos
 
GWS
Oei nu gaan we wel erg ver afdwalen van het topic. Zat nog even te denken en moet volgens mij toch de SW update van Caiway ontvangen hebben en niet van Rekan want mijn Humax staat ingesteld op frequentie/symbolen/network van Caiway en niet die van Rekam. Lijkt me niet dat mocht Rekam die update geplaatst hebben dat ik die dan ontvang wel ? Anders zou het een lekker zooitje wordenShock
 
essellanden
Caiway heeft eind april een update uitgebracht:
https://www.caiway.nl/site/nl/klanten...r5050c#cms

Alleen blijft de optie ‘Software update' bij mijn apparaat grijs en dus niet te selecteren. Is het iemand al gelukt om de Humax te updaten?

N.B. Als het apparaat een tijdje uit heeft gestaan, zie ik 'Updating' in het display, maar verder gebeurt er niets. Nog steeds op versie 1.00.2 uit 2010.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'geen opnames FOX HD icm ihdr-5050C', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen verbinding met camera's Algemeen : 2 21 mrt 2024
Sommige apparaten geen verbinding met wifi Eigen netwerk : 1 31 jan 2024
Geen verbinding meer met FTP server na wijziging IP adres door Delta Instellingen software : 2 04 sep 2023
Geen ontvangst van radio WDR3 en WDR4 Analoge radio of televisie storing : 2 23 jan 2023
Geen beeld bij iptv Storing : 8 12 aug 2022
Advertentie