obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post je ervaringen over de digitale decoders die CaiWay/Delta bij het pakket levert. Digi1 STB-85ir, Panasonic TU-DC40RD, Humax Duovisio iPVR-9200C, Samsung DCB-B270R, Humax IR-FOX C, Samsung DCB-H360R, Humax 9100, Samsung DCB-P850R / RS, Humax IPVR 9200, Samsung DCB-9401R, Nokia 119c, Siemens Gigaset M750C ir, Philips DCR 2020/03 en 2022/03
 Onderwerp afdrukken
HUMAX IR-FOX-Z LOADER
leuro
Ondervind sinds kort steeds meer problemen met mijn ontvanger voor de coax
vanavond (27-08 ) is ie wel 10x vastgelopen, enige wat dan nog helpt is de stroom eraf.
het lukt caiway zelfs een goed werkend product naar de gallemiezen te helpen...bedankt caiway.

WERKTE ALTIJD NAAR BEHOREN!!!

Deze decoder, humax IR-FOX-Z LOADER, in de caiway shop in krimpen gekocht, zal toch niet dat ie naar een jaar
al aan vervanging toe is zeker!!!
 
leuro
En dat is nummer 11.......AngryMadAngryMad
 
Adios
Heb je wel de laatste firmware erop staan, Leuro ?
 
leuro
als ik ga kijken voor nieuwe software dan zegt ie dat alles up to date is.

heb het idee dat caiway aanhet rommele is met het netwerk...nooit ergens last van
gehad met coax.
 
leuro
@robert038 je zou zeggen dat werkzaamheden op het glasnetwerk geen gevolgend zounhebben vokr de coax.

ik ben benieuwd m.b.t. de 48 zenders op me Android. ...zal toch niet zomaar in een keer werken Wink WinkWink


Is d app al te downloaden in de play store???
 
leuro
ik ben ook continue zenders uit mijn "favorieten" kwijt...hoogste irritant!!!
 
tvalien
Helemaal waar!
Ook ik heb nu, na precies een jaar, telkens dat het op een zender vast loopt. Niet altijd en heel onregelmatig. Alleen inderdaad helpt het van de stroom af te halen en op te starten. Vreemd dat aanzetten werkt met de knop op het apparaat en niet op de afstandsbediening. Dat gedoe met de afstandsbediening schijnt vaker voort te komen bij Humax. Mijn buurman heeft een oude humax en daar werkt de aan/uit knop op de afst. bediening ook al niet meer. Echt een Humax euvel?
 
leuro
het euvel duurt dus nog steeds voort, als de decoder vast loopt dan is het enige wat nog werkt de stroom er vanaf halen.
het is niet echt een probleem met de afstandsbediening oid. ben er wel achter dat als ik een programma kijk en dan op de
"INFO" knop druk van de afstandsbediening om even te kijken waar het programma over gaat de decoder direct vastloopt.
heeft altijd prima gewerkt digitale tv via de coax maar nu zeker te druk met de glasvezel netwerk upgraden??
 
tvalien
Inderdaad!! Ook mijn decoder (IR-FOX-Loader) heeft hetzelfde euvel. Vastloper bij gebruik infoknop. Ik vind het een raadsel, waarom de ene zender na een paar minuten "bevriest" en bij andere zenders, zoals Film1, geen vastloper krijgen. Zou het dan toch te maken hebben met glasvesel? Ik heb gewoon coaxaansluiting. Wel is Ijsselstein bekabeld met glaskabel, maar ik heb het (nog) niet aangesloten. Zou het technisch zo kunnen zijn dat bij minder signaal een zender meteen bevriest op dat kanaal en de decoder daar niet mee overweg kan, zoals resetten zonder stroomonderbreking? Allemaal knap waardeloos overigens....
 
leuro
Ik heb idd beide...in de woonkamer digitale tv via glasvezel en daar heb ik geen problemen, afkloppen, maar omdat je maar op 1 tv via
glasvezel kan kijken bij caiway werden we gedwongen voor de rest van de tv's een kastje te kopen in de caiway shop. En nu heb ik de dus
sinds een paar weken problemen met de decoder over de coax. Enige antwoord wat je krijg is heb je de stroom er 30sec vanaf gehaald...
zet hem terug naar fabrieksinstellingen enz. enz. Lang verhaal kort, bent nog geen stap veder en caiway maakt het niet zoveel uit,
Is al jaren het geval in krimpen (Loenen). Wordt tijd denk dat ze overgenomen worden door een echt bedrijf!!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'HUMAX IR-FOX-Z LOADER', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Humax 5050c - soms bij 1 zender geen EPG Decoders van derden voor digitale radio en tv. : 3 18 aug 2019
Humax 5050c - FTP - heeft iemand dit werkend gekregen? Decoders van derden voor digitale radio en tv. : 7 25 jun 2019
Humax 5050c - kopieer mogelijkheid verdwenen? Decoders van derden voor digitale radio en tv. : 1 22 jun 2019
Humax 5050c - Undelete mogelijk? Decoders van derden voor digitale radio en tv. : 3 03 mei 2019
Opnemen met humax 5300c Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 3 25 dec 2018
Advertentie