obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ideeën over welke zender in welk pakket moet. Of welke ontbrekende zenders er nog bij moeten kommen. Dit de plek om erover te discussiëren.
 Onderwerp afdrukken
FOXlife zit nu ook in het basispakket, maar waarom niet in HD?
Adios
Ik las dat vanaf heden FOXlife ook in het basicpakket zit bij Caiway.
.
Uiteraard een verbetering voor het basicpakket, maar waarom geeft Caiway deze zender nog steeds niet door in HD?

Zowel UPC als Ziggo geven deze zender al tijden door in HD. En juist Caiway moet veel meer ruimte hebben als UPC en Ziggo hiervoor.

Ik snap er dus geen snars van.
 
suedje
In Schiedam zit Fox HD op kanaal 20. Op mijn tv met ingebouwde HD tuner kan ik zonder problemen kijken. Op mijn Humax ir-fox z decoder krijg ik echter een foutmelding, geen signaal, terwijl de overige zenders prima worden weergegeven.
 
Dazzling
Foxlife bedoelt hij die zit op 105
 
Adios
FOX is er nieuw bijgekomen en wordt zowel in HD als SD doorggegeven bij Caiway.
FOXlife werd al jaren doorgegeven door Caiway maar zat tot vorige week in het Experience pakket.

Nu dus in het basispakket. Maar omdat er een nieuwe overeenkomst is gesloten hoopte ik dat FOXlife eindelijk ook eens in HD doorgegeven wordt door Caiway. Juist doordat er weinig tot geen analoge zenders meer worden doorgegeven zou Caiway meer ruimte moeten hebben dan UPC of Ziggo, die deze zender beiden al jaren in HD doorgeven,
 
Adios
FOX is er nieuw bijgekomen en wordt zowel in HD als SD doorggegeven bij Caiway.
FOXlife werd al jaren doorgegeven door Caiway maar zat tot vorige week in het Experience pakket.

Nu dus in het basispakket. Maar omdat er een nieuwe overeenkomst is gesloten hoopte ik dat FOXlife eindelijk ook eens in HD doorgegeven wordt door Caiway. Juist doordat er weinig tot geen analoge zenders meer worden doorgegeven zou Caiway meer ruimte moeten hebben dan UPC of Ziggo, die deze zender beiden al jaren in HD doorgeven,
 
Dazzling
tja ik ben allang blij dat de Simpsons nu op FOX HD zijn want ze waren al tijden niet meer op FOX Life Smile

maar vroeger kreeg je nog wel eens iets van een nieuwsbrief met wijzigingen in het pakket...... of een emailtje...

maarja daar komen we weer op communicatie van de caiway Smile
 
mcnicos
en wat te denken van het film1 pakket.....alleen film1 première is HD en de rest SD......weer een gemiste kans ( geen HBO is wel de grootste misser van caiway )
 
Adios
Maar ook bij FOX Sports international geeft Caiway alleen de twee SD kanalen door. Zou er dan toch ondanks analoge uitschakeling capaciteitsproblemen zijn bij Caiway?
UPC kan het allemaal wel doorgeven en daar hebben ze nog een analoog pakket van 30 zenders.

Het wordt voor mij steeds raadselachtiger.
 
Solaris
...En ik kan 'm niet ontvangen! Zwak of geen signaal...
 
mcnicos
Ik denk dat ze alles ,,on hold" zetten en minimale inspanningen verrichten omdat ze binnen nu en een jaar overgenomen worden door een grote partij......KPN zal denk ik nog wel een poging wagen om caiway over te nemen om zo een plek op de kabelmarkt te veroveren.....
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'FOXlife zit nu ook in het basispakket, maar waarom niet in HD?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TV herkend signaal niet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 02 okt 2023
Het kastje dat we niet hebben... CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 06 sep 2023
niet aangesloten Klacht over CaiWay/Delta : 1 29 mei 2023
Waarom niet verbaasd Algemeen : 1 19 feb 2023
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 2 11 feb 2023
Advertentie