obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In het onderdeel Glasvezel algemeen van CaiWay/Delta kun je eigenlijk alles posten. Zoals waar beschikbaar, wat zijn de ervaringen, welke techniek wordt gebruikt, welke abonnementen, welke diensten.
 Onderwerp afdrukken
Teleurgesteld nu al
rayblo
Op 24-07 krijg ik de bevestiging van Caiway ivm Alles-in-1 Glas Standaard
Deze zou opgeleverd worden op 13-09-2013
Op 20-08 dus bijna vier weken later volgt een mail dat ik mijn pakket pas binnen 3 tot 4 weken ontvang.

Via twitter vraag ik of dit alsnog voor 18 sept. gerealiseerd kan worden, krijg ik van ^AH als antwoord dat dit mogelijk niet gered kan worden.

Serieus ze doen in Aalsmeer en Kudelstaart een netwerk aanleggen dan weet je toch ook hoeveel aansluitingen er kunnen komen??

Nu moet ik dus afwachten wanneer ik kan opzeggen bij mijn oude provider, terwijl ik normaal had kunnen overstappen.
Ik moet dus nu waarschijnlijk een maand langer blijven zitten Sad

Word er door dit oponthoud ook aan compensatie gedacht??
 
Adios
Nee, daar denkt Caiway totaal niet over na. Bespaar je de energie omdat zelfs maar te denken .
 
rayblo

Quote

OPTIMIZER.CO schreef:

@rayblo
Ik begrijp echt niet wat je met deze kritiek wil zeggen. Al zou je pakket na 4 weken ontvangen zou het te laat zijn ? Je schrijft dat de oplevering 13-09 plaatsvindt DAT is na de 20-08 email pas over 4 weken.

Ik snap dit soort nutteloze berichten niet terwijl er op dit moment niets aan de hand is.... sorry

*zucht*


Zucht voor iemand die namens CAIWAY installeert!!

Je leest niet wat er in het begin staat, doe een bestelling op 23 juli, voor oplevering 13 sept.

Dat is dus bijna twee maanden later. Gemiddeld had iedereen in mijn omgeving binnen 10 werkdagen de doos in huis gehad.

^AH geeft in een twitter bericht aan dat zelfs 18 september niet gehaald word.
17 september loopt mijn oude contract af bij Online.

Dus ga ik uit van een levertijd ipv 10 werkdagen naar 10 werkweken!!!

En omdat CAIWAY dus het animo onderschat mag ik dus gedwongen een maand extra blijven zitten bij mijn oude provider, mits deze akkoord gaat en zo niet zit ik dus zonder, dit terwijl ik ook een bedrijf run en internet en vooral telefoon nodig heb.

En daar maak ik dus de opmerking over aangezien ze ook te beroerd zijn om op twitter een deugdelijk antwoord terug te geven!! Sad Shock
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Teleurgesteld nu al', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie