obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier al je vragen over de firmware.
 Onderwerp afdrukken
Entone Installatie - Unable to upgrade firmware
Ben
Inderdaad Ferry, dat was ook mijn volgende actie.
Ik laat morgen wel weten wat het gesprek oplevert.
 
bergfvd
Opgelost!

Vanavond weer opnieuw TV ontvanger opgestart en nu ging hij wel door met de firmware upgrade. En ik heb niks meer gewijzigd sinds gisteren.

Volgende euvel was: hij vroeg om een klantnummer en pincode. Die laatste had ik dus niet. Een telefoontje naar de klantenservice leert dat deze opgestuurd wordt via post na activatie. Kortom, dat kan 1 of 2 werkdagen duren. Bij de klantenservice hebben ze er echter voor gezorgd dat ik wel door kon en de pincode niet op hoefde te geven. Die krijg ik dus nog, zodat ik ook de functies op de ontvanger kan gebruiken waar een pincode voor nodig is.

Bij de klantenservice lieten ze overigens weten dat de ontvanger pas recent op het netwerk was aangemeld. Ik vermoed dat dit het gedoe met MAC adres is geweest en dat het gewoon wat tijd vergt voordat de aanmelding gereed is.

Bij mij werkt alle dus; een en ander iets duidelijker in de handleiding en op caiway.nl had in ieder geval wel geholpen.

Hopelijk zijn anderen die dit lezen ook enigszins geholpen. Remedie is voornamelijk: geduld hebben Think
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Entone Installatie - Unable to upgrade firmware', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Welke tv,of Entone Digitale radio en televisie, tips & truuks : 5 26 dec 2019
Problemen met doorspoelen Entone Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 3 24 dec 2019
Entone 515 - ondertiteling Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 4 02 sep 2019
IR extender aansluiting op de Entone CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 9 23 jul 2019
Opneem storing entone Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 5 20 jun 2019
Advertentie