obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta verbindingsproblemen » Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Fox HD geen beeld wel geluid op mijn Panasonic tv
tramp31
Als ik Fox HD wil kijken dan krijg ik op mijn panasonic tv wel geluid maar geen beeld.
Op mijn tweede televisie met een aparte decoder kan ik wel Fox HD kijken en luisteren.
Inmiddels alle updates voor mijn panasonic tv gedaan.
Als ik op dit probleem opzoekt (google) lees ik dat er meerdere mensen last van hebben.
Is dit iets wat Caiway kan verhelpen? of misschien een instelling?
 
Dazzling
me ouders hebben precies het zelfde. op 2 Philips tv's doen ze het wel op kanaal 20 en alleen op 1 Samsung hebben ze alleen geluid op kanaal 20 maar op kanaal 620 (sd versie) doet die het wel met beeld en geluid.
 
Dazzling
p2700hd als ik het uit me hoofd doe..

maar alles gedaan van fabrieks instellingen tot zender bijwerken.....
 
Dazzling
ja op me entone wel en ook op 2e tv hier gewoon via een humax 5000

alleen bij me ouders in honselersdijk doet dit probleem

denk dat het meer een samsung probleem is dan dat het aan de caiway ligt aangezien het wel werkt op 2 van de 3 tv's bij hun thuis

maar gelukkig de sd versie van fox op kanaal 620 die het wel gewoon doet....
 
Dazzling
zullen we het ff bij 1 thread houden Smile

maar de freq is 554000 in het westland Smile
anders zit ik met tv krimpen ofzo Smile
 
tramp31
Volgens mij kan ik op mijn televisie alleen maar de caiway gegevens invullen code en frequentie.
Ik denk ook dat het aan mijn Panasonic ligt alleen hoe?
 
Adios
Heb je zowel op de HD als SD versie heb geen beeld?
 
tramp31
Alleen hd versie heb ik het probleem.
 
Caiway Webcare
Er is een groep klanten die bij de HD versie van de zenders FOX en FOX Sports Eredivisie 5 wel geluid ontvangt en geen beeld. Het lijkt er op dat dit vooral Panasonic klanten treft.
Dit probleem zit aan de kant van de aanbieder FOX en er wordt aan gewerkt om deze klachten op te lossen.

Tot dat dit probleem is opgelost zijn de SD kanalen hiervan wel werkend:

FOX HD op 20 maar in SD op 620
FOX Sports Eredivisie HD op 322 maar in SD op 522

Met vriendelijke groet,
Arjan in 't Hout
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Dazzling
probleem ook bij een samsung tv p2770HD
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Fox HD geen beeld wel geluid op mijn Panasonic tv', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen verbinding met camera's Algemeen : 2 21 mrt 2024
Sommige apparaten geen verbinding met wifi Eigen netwerk : 1 31 jan 2024
Geen verbinding meer met FTP server na wijziging IP adres door Delta Instellingen software : 2 04 sep 2023
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 2 11 feb 2023
Geen ontvangst van radio WDR3 en WDR4 Analoge radio of televisie storing : 2 23 jan 2023
Advertentie