obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In het onderdeel Glasvezel algemeen van CaiWay/Delta kun je eigenlijk alles posten. Zoals waar beschikbaar, wat zijn de ervaringen, welke techniek wordt gebruikt, welke abonnementen, welke diensten.
 Onderwerp afdrukken
Ontevreden Caiway IJsselstein Klant
Adios
Had allang op tv moeten komen. Klant meer dan twee maanden laten wachten.
 
rooieray
denk dat dat niet kon.. omdat ik geen glasvezel TV heb.. kunnen ze het ook niet uitzenden voor en over mij.

De tekst op de posters en reclame klopt in ieder geval niet.
Snel en eenvoudig te installeren........
 
Caiway Webcare

Quote

rooieray schreef:

Nou mede Caiway Forum gebruikers, jullie geloven het nooit. Gisteren 15-10 heeft Caiway / Schuuring eindelijk het probleem opgelost.

Das toch een mooi gemiddelde 2 maanden + 1 week.

Denk dat alle info die ik toen gekregen heb bij het installatiepakket wel verlopen zal zijn. Hopelijk krijg ik deze binnenkort opnieuw, met wellicht een leuke vergoeding voor de 3 dagen ochtend vrij (3 monteurs geweest) en 2 maanden dat ik geen gebruik kon maken van de glasvezel (betaal ik nu 2 maanden teveel)


Beste rooieray,

Allereerst fijn om te horen dat het probleem is opgelost.

Kan je via een PB je adresgegevens doorgeven?

Met vriendelijke groet,

Harma
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ontevreden Caiway IJsselstein Klant', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Kijken zonder kastje bij Caiway en Delta Interactieve TV, Pay Per Event : 18 08 jul 2023
Advertentie