obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ideeën over welke zender in welk pakket moet. Of welke ontbrekende zenders er nog bij moeten kommen. Dit de plek om erover te discussiëren.
 Onderwerp afdrukken
Lijst met ontbrekende zenders
booister
Hierbij een lijstje met nog ontbrekende zenders bij Caiway, waarvan ik denk dat ze een toevoeging zijn.

13th street Universal HD
AF TV
Cartoon Network HD
Comedy Central HD
Comedy Cental Extra
Crime & Investigation Network
Crime & Investigation Network HD
Dance Trippin
Djazz.TV HD
DW
Disney Channel
Disney XD 24uur
Disney Junior
E! Entertainment HD
EU1
Eurosport 2HD
FOXlife HD
FOX NEWS HD
HBO (HD)
HBO 2 (HD)
HBO 3 (HD)
Landscape HD
MGM HD
MTV HD
MTV Music 24
Nickelodeon HD
The Poker Channel
TNT HD
Trace Urban HD
Trace Tropical HD
Trace Sports HD
Trace Africa HD
Russia Today
RTV 7
Schlager TV
Shorts TV (HD)
SkyNews
Star!
Style (HD)
Syfy Universal HD
TV 538
Weer en Verkeer TV
 
Adios
Dat kan allemaal niet op de coaxkabel bij Caiway, want Caiway zegt ruimtegebrek te hebben op de coaxkabel.
 
kev
Dan vraag ik mij af hoe andere kabelaanbieders dat dan doen met de bandbreedte.

Volgens mij worden de TV zenders ook gewoon via coax aangeboden én hebben ze daar ook nog een analoog pakket?
Plus bieden via de coax kabel sneller internet aan dan dat Caiway doet?
 
Adios
Ik vind dat Caiway de laatste jaren dramatisch achterblijft met de aanwas van nieuwe HD zenders. UPC kan blijkbaar toveren op de coaxkabel of Caiway liegt dat ze ruimtegebrek heeft....

Een andere keuze zie ik niet.
 
Adios
Maar die hebben nog analoge zenders. CAIWAY niet. Dus het blijft me bevreemden.
 
kev
Kort het een en ander gelezen over QAM64 / QAM256.
Met QAM64 is een bitrate van 38 Mb/s beschikbaar, met QAM256 50,6 Mb/s.
Daar is er dus grofweg ruimte voor 3 SD zenders of 1 HD zender extra op één transport stream.

Dan kun je lijkt me toch behoorlijk wat extra streams aanbieden (niet zover gezocht om te weten hoeveel transport streams er beschikbaar / mogelijk zijn).

Lijkt me dan toch een vreemde keus van Caiway geweest om als eerste provider analoog uit te schakelen om daarna nog lang op QAM64 door te gaan.

Nadeel van QAM256 t.o.v. QAM64 is onder andere dat het stortingsgevoeliger is. Afhankelijk van de bekabeling / splitters binnenhuis zou dat problemen kunnen geven bij klanten voorheen niet hadden.

Het verbaasde mij zelf al dat op 15 jaar oude bekabeling bij mij thuis het signaal toch nog sterk genoeg was om geen "digitale" ruis te krijgen.
Met analoog weet ik nog wel dat er veel meer ruis te zien was op de TV's in de slaapkamers.
 
Adios
Zolang UPC met een volledig analoog pakket van 30 zenders, meer HD zenders doorgeeft dan Caiway en ook nog eens veel on demand streams , dan is het voor mij overduidelijk dat Caiway de coaxkabel opzettelijk verwaarsloost.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Lijst met ontbrekende zenders', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Nieuwe zenders per januari 2024 Interactieve TV, Pay Per Event : 6 19 jan 2024
2 zenders naar HD op Interactief Nieuws van CaiWay/Delta : 30 22 apr 2023
Meer zenders naar HD Nieuws van CaiWay/Delta : 10 26 mei 2022
Slecht ontvangst sommige Digitale radio zenders via coax Storing : 2 09 aug 2020
Tijdelijk meer zenders Nieuws van CaiWay/Delta : 3 20 mrt 2020
Advertentie