obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles bepreken over de digitale ontvangers voor glasvezel van CaiWay/Delta
 Onderwerp afdrukken
Traaag zappen normaal ?
Enrico
Vandaag eindelijk het Glasvezel pakket kunnen activeren.
Bij de montage van de cif hoofdaansluiting kwam er al geen licht door naar de centrale.
Er zou daar toen een monteur voor komen. Bij het bestellen van het Glaspakket heb ik weer gemeld dat er toen met monteren een probleem was, En dat er nog naar gekeken moest worden door een monteur.
Natuurlijk weer niet gebeurd.

Eenmaal het glaspakket binnen werkte het uiteraard niet.
Na weer bellen werd er iemand naar de patchcentrale gestuurd. geen reactie meer. weer bellen weer iemand naar de patchcentrale gestuurd omdat er geen duidelijke melding van was gemaakt.
toen 35 minuten aan de telefoon met 1 wachtende voor me. En na 35 minuten was de verbinding verbroken!
Toen eindelijk iemand aan de telefoon en werd een dag later gebelt door een Monteur (vriendelijke man)
Bleek er met monteren gewoon een aansluiting verkeerdom te zitten. (ik denk dat het cif monteurs waren) hebben toen zelfs nog 2x opnieuw de vezels gelast en hebben dat niet gezien.

Tijdens het wachten op een monteur had ik tijd genoeg om heel het huis te voorzien van cat6 utp kabels.

Eindelijk alles instaleren.
Internet is PERFECT!



Maar de tv via glas is een drama! En ik twijfel nu al of ik wel via glas wil blijven kijken.
De ontvanger is een Entone.
Is het normaal dat het zappen zo traag is ? En dat na het zappen het geluid en beeld even niet synchroon lopen ?
Ik heb namelijk het halve huis weer verbouwd en krijg het niet verholpen.
 
Floris
Enrico, jij hebt mazzel dat het zo snel is gegaan. Ik ben al sinds 21 juli bezig en heb nog geen signaal!
En die Entone heb ik ook staan, maar heb ik nog niet kunnen testen omdat ik geen glassignaal heb. Via het kabelmodem doet die Entone het niet, terwijl de verbindingssnelheid toch snel genoeg zou moeten zijn. Was het proberen waard, maar lukt niet. Ik zal mijn zapsnelheid hier vermelden zodra ik signaal heb!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Traaag zappen normaal ?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Entone 515 mute niet tijdens zappen CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 7 24 feb 2016
Zender weergave slecht bij zappen CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 5 09 jul 2014
Wanneer wordt de EPG nu eens normaal gevuld Caiway!! Nieuws van CaiWay/Delta : 8 26 apr 2013
Wanneer wordt de EPG nou eens normaal gevuld. Klacht over CaiWay/Delta : 4 11 feb 2013
Geluisproblemen tijdens het zappen. Algemeen : 2 20 jun 2010
Advertentie