obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over CaiWay/Delta? Post hier je CaiWay/Delta klacht over b.v. een storing met internet, telefonie, televisie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
Glaspakket verstuurd perikelen
wimlem
Op 13-06, zodra glasvezel hier voor de Lier beschikbaar was, de bestelling uit gedaan.

Zodra de eerste pakketten uitgeleverd werden heb ik op 6-08 gebeld, aangezien ik nog niks gehoord had. Dame aan de lijn zei dat deze op 7-08 de deur uit zou gaan. Dezelfde week een brief gekregen met activatie code, dus dat zag er goed uit.

Precies een week later nog geen pakket gezien. Op 12-08 weer contact opgenomen en er was dus nog niks verstuurd. Dit keer een track and trace gehad dus het pakket zou woensdag waarschijnlijk wel binnen komen. Niks gezien maar de router was wel binnen ....

Sinds die tijd staat de status op "zending wordt voorbereid door de verzender" en blijft hier in vast staan. Daarna 3 a 4 keer contact gehad met wisselende berichten. De een ging er achter aan en zei dat ik moet af wachten, want het pakket lag bij postnl. De ander zei dat er een afleverdatum bij stond en dat het pakket op die datum echt geleverd wordt.

Uiteindelijk bij het "eindstation" terecht gekomen met de vraag of er niet gewoon nog een pakket verstuurd kon worden. Het pakket was overduidelijk nog niet de deur uit gegaan bij Caiway, maar waar die was.... Afgelopen vrijdag was dit en de mevrouw ging er achteraan en zou een week later terug gaan bellen met info, status of de hoop dat het pakket was aangekomen en dat het geregeld was. Dit naar dinsdag weten te verplaatsen aangezien het mij allemaal te lang ging duren.

Ik zit dus nog zonder pakket terwijl ik deze al lang in huis had moeten hebben. En hoe lang het nog duurt voordat dit het geval ..... Sad
 
JeffreyH
Precies het zelfde probleem als hier onder alleen nog erger!
Want wij zijn in die tussentijd al Afgesloten geweest en hebben nu bijna 13 dagen na bestellingsdata nog geen pakket ontvangen.

NL GEZEGT LAAT EIGENLIJK MAAR ZITTEN HET PAKKET!
 
appie
Voor mij het zelde probleem hier in de lier.
Volgens track and trace zou het pakket afgelopen donderdag ochtend geleverd worden.
Helaas niets geleverd en status staat ineens op "zending wordt voorbereid door de verzender"
Vanaag 20-9 gebeld en aangeven dat er iets fout gaat en dat dit niet alleen bij mij is.
Ze gaan het verder uitzoeken.
Dit ben ik niet gewend van de caiway tot nu toe ben ik zeer te vreden.
 
wimlem
Nog geen voorruit gang. Inmiddels ook contact opgenomen met de webcare op twitter.

Vreselijk frustrerend dat mensen om je heen wel pakketten krijgen en ik (wij) niet.

In Naaldwijk liggen ook geen pakketten, dus kan ook niks ophalen. Status op postnl blijft onveranderd, dus het pakket is nog steeds de deur niet uit bij Caiway! Stuur gewoon een tweede op .. zo moeilijk is dat niet toch ?????
 
wimlem
als dat @#$@#$% zo is ..... Mijn huidige telfort lijn is al opgezegd....
 
maanmist
Ik kreeg eerst op de 6e Augustus een brief dat vanwege de grote belangstelling de routers slecht leverbaar waren maar vanaf 30 Juli werd er weer uitgeleverd. ????? Ondertussen binnen dus dat is geregeld.
Dag later, dus de 7e Augustus, brief dat ik hartelijk werd bedankt voor de belangstelling en binnen een week zou het pakket geleverd worden.
Vorige week, de 13e, van webcare begrepen dat eind vorige week of anders begin deze week het pakket geleverd gaat worden.
Is ondertussen ook al voorbij.
Snap eigenlijk, maar val niemand persoonlijk aan, niet dat die brieven verstuurd worden zonder dat er al überhaupt iets verstuurd is. Zo worden mensen verkeerd geïnformeerd en krijg je alleen maar reacties zoals nu.
Verstuur die brieven pas als het pakket daadwerkelijk is verstuurd, veel duidelijker.
 
wimlem
Ik had hetzelfde maanmist.

Belletje gekregen van Caiway. Alle (of de meeste) pakketten tussen 5 en 13 (of 18, zat in de auto) augustus zijn niet verstuurd. Oftewel, er zijn nog veel meer mensen die het pakket niet gekregen hebben. Schijnt iets mis gegaan zijn bij "toppack" oid. Er valt nog geen datum te zeggen waarop alles binnen moet zijn en ze zijn nog druk op zoek naar de oplossing...
 
maanmist
Dat schiet lekker op dan.
Mis ik nog steeds iets in de communicatie, toch?
Moet Caiway dan niet eens een hartig woordje gaan spreken met Toppack oid.?
Misschien dat Caiway een kleine toelichting kan geven. Clap
 
wimlem
Mijn status is veranderd!!!

Zending is ontvangen door PostNL
 
maanmist
Jij weet tenminste nog een status, ik zou niet weten waar ik de status vandaan moet halen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Glaspakket verstuurd perikelen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie