obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over CaiWay/Delta? Post hier je CaiWay/Delta klacht over b.v. een storing met internet, telefonie, televisie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
Analoge Radio H.I. Ambacht
jj1987
Sinds wij zijn overgenomen door Caiway vind ik het vreemd dat de analoge radio onveranderd is gebleven.
Als je op de site kijkt en het zenderoverzicht ziet dan zie je in het basic pakket de analoge frequenties staan.
Dit aanbod ziet er goed uit.
Echter wanneer je analoog luistert kloppen de frequenties van geen kant.
Skyradio zit op 101.5 MHz. Terwijl caiway op hun site aangeeft dat dit 91,9 MHz is.
Ook radio decibel is analoog in ambacht niet te krijgen. De vermeldde 107.5 MHz wordt bij het zenderzoeken compleet overgeslagen.
Toen ik viavia op de oude site kwam van de oude CAI HIA zag ik daar een analoog zenderoverzicht staan wat dus nu nog steeds aangeboden wordt.
Beetje vreemd! Toen ik Caiway belde snapte de technisch medewerker er niets van.
Hij zei dat de analoge radio per dorp verschilt want dat was in de auto ook zo!
Waarschijnlijk snapt de beste man het verschil met kabel en etherfrequenties niet.
Hij zei dat het lijstje op de site van Caiway er dan ook maar afgehaald zou wordenShock Het is werkelijk waar om te gieren!
Ook wordt je zeer onbeschoft te woord gestaan.
Jammer, wilde net een abonnement nemen op Caiway, dit omdat ik veel vintage analoge tuners heb staan.
Ook is het jammer dat het nu aangeboden analoge radio in ambacht van niet al te beste kwaliteit is. Sommige zenders zelf mono! Ach ja volgens Caiway luistert toch iedereen via de decoder op de televisie naar het digitale pakket.
 
Adios
Waarom is het analoge radioaanbod niet meegegaan in het regulier Caiwayaanbod?

Dat is toch raar !!!
 
jj1987
Dat is zeker raar en vooral jammer.
Iedereen is tegenwoordig helemaal in de digitale radio. Maar wees eerlijk dat een goede analoge fm tuner waaronder akai tig keer beter klinkt als dat digitaal 128 kb opgekrikte veel te hard uitgezonden radiogeluid.
Ambacht doet waarschijnlijk niet mee met analoge radio van caiway maar heeft waarschijnlijk in het kopstation zelf een paar gemoduleerde zenders staan waar al een tijd geen technicus meer naar ongekeken heeft. Zelfs de lokale zender atos is slecht te krijgen, schokkende rds en uitvallend stereo geluid. Jammer!
 
Adios
Ik zou dit niet accepteren. Je hebt een overeenkomst met Caiway en die levert nu een wanprestatie.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Analoge Radio H.I. Ambacht', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen ontvangst van radio WDR3 en WDR4 Analoge radio of televisie storing : 2 23 jan 2023
Poort 80 openen voor internet radio Hardware instellingen : 4 24 nov 2022
Servicedesk op niveau analoge tijdperk. Klacht over CaiWay/Delta : 1 10 sep 2021
Slecht ontvangst sommige Digitale radio zenders via coax Storing : 2 09 aug 2020
21-2: kan discord en radio 10 niet bereiken Storing : 3 23 feb 2019
Advertentie