obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over CaiWay/Delta? Post hier je CaiWay/Delta klacht over b.v. een storing met internet, telefonie, televisie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
Klacht over activeren glas in Kudelstaart
Floris
Huidig Caiway abonnement: Alles-in-1 HD Lounge
Klacht over Caiway over activeren "Alles-in-1 Glas Compleet"

12-07-2013 (vrijdag)
Vandaag bleek dat ik Glas aan kon vragen (wat ik ook deed!) hoewel de melding daarover pas 5 dagen later per mail binnen kwam.

13-07-2013 (zaterdag)
Bestelbevestiging via mail.

19-07-2013 (vrijdag)
Ontvangst gratis wifi-router.

20-07-2013 (zaterdag)
Ontvangst Alles-in-1 Glas Compleet Doe Het Zelf Installatiepakket

21-07-2013 (nacht van zaterdag op zondag)
Aansluiten glasmodem. Geen signaal.

22-07-2013 (maandag)
Gebeld met Caiway (1200) en er zou een monteur worden gestuurd. Over het wanneer zou ik nog gebeld worden.

01-08-2013 (donderdag)
Caiway gebeld waar hun telefoontje en monteur bleef. Ze hadden mij twee keer gebeld in de afgelopen dagen, maar ze hebben mij niet kunnen bereiken (in geen enkele log terug te vinden, ze hebben mijn vaste (uiteraard!) en mobiele nummers!). Morgen zou er tussen 9:30 en 11:30 uur een monteur komen.

02-08-2013 (vrijdag)
Monteur van extern bedrijf (sorry, naam vergeten, maar voor de intimi is het degene die van de app in Windows Phone 8 een Android app heeft laten maken) die constateert dat in de wijkcentrale een patch kabel defect is. Hij heeft een andere gebruikt.
Nu er wel signaal is, heb ik na het vertrek van de monteur de computer aangesloten en proberen te activeren. Ik kreeg een verkeerd adres als bevestiging. Middels een bevestigingsknop of het adres wel of niet goed is, gaf ik dus eerlijk aan dat het adres onjuist was. Hierna werd er aangegeven dat het aanmelden mislukt is, en dat ik Caiway middels dat 088 nummer moet bellen.
Na contact met Caiway (ik belde mobiel het 088 nummer, niet wetende dat dat hetzelfde als dat 1200 nummer is!) werd mij verteld door ene Dave dat ik voor 17:00 uur teruggebeld zou worden met een oplossing.

05-08-2013 (maandag)
Caiway (1200) gebeld waarom ik niet terug werd gebeld. Ze probeerde contact op te nemen met Dave, maar die was er niet. Hij deed een training. Geen idee wat ze met de zaak aan moest. Een monteur moest een nieuwe patch-kabel aanbrengen ter vervanging van de kapotte, die dus niet van een ander adres was.

06-08-2013 (dinsdag)
Nogmaals Caiway (1200) gebeld. Een vriendelijke dame zou even met Dave contact op nemen. Tijdens het wachten hierop werd de verbinding verbroken. Ik gelijk weer bellen, en een heer beloofde mij dat Dave vandaag nog terug zou bellen. Hij zou daarop toe zien.

Hij moet nu, ten tijde van het schrijven van dit relaas (de avond van zondag 11-08-2013), nog bellen. Elke dag geprobeerd te activeren, maar geen wijzigingen. Het is nog steeds geblokkeerd. Laat ik een mening over dit wijzelijk maar voor me houden!!!
 
Htr
Branden er geen lampjes op glasmodem ??
 
Floris
Jawel hoor. Ik krijg ook verbinding met ikgavoorglas.nl, maar op die pagina geeft ie aan dat ik niet kan activeren. Dit omdat ik eerder heb aangegeven dat mijn adres verkeerd is. Daardoor is het activeren geblokkeerd.
Of ze zetten dat adres om waar ik nu op aangesloten sta (lijkt me administratief niet moeilijk) of ze sluiten de kabel gewoon goed aan. Waarom moest die externe techneut die patchkabel nou aan één kant in het oude adres laten, en aan de andere in mijn adres stoppen. Als hij die kabel nou in z'n geheel had verplaatst!!!

Dank voor je reactie overigens....
 
Htr
dat is wel raar wand als ze de glasvezel opleveren in je huis testen ze de aansluiting naar wijkcentrum
dus ik begrijp niet dat verkeerd zit
gr htr
 
Floris
Ik begreep van die techneut dat de test tot daar wordt gedaan maar dat je glasvezel nog niet aangesloten is. Dat doet die patchkabel!
 
Floris
12-08-2013 (maandag)
Caiway (1200) gebeld. Doorgeschakeld naar tweedelijns. Zou teruggebeld worden voor een oplossing. Werd na ongeveer een half uur teruggebeld. Opdracht
gegeven om een technisch medewerker in de wijkkast een nieuwe patch-kabel te plaatsen. Ze waren overwerkt, maar ik heb voorrang! Ik wordt dinsdag tegen
de avond gebeld of het activeren dat ik vanaf dinsdagmiddag moet proberen, gelukt is. Wordt vervolgd.....
 
Caiway Webcare
Beste Floris,

Kan je ons een privé bericht sturen met je adres gegevens? Dan houden wij het vanaf de Webcare ook in de gaten.

Met vriendelijke groet,
Arjan in ‘t Hout
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Floris
13-08-2013 (dinsdag)
13:20 uur activeren nog niet gelukt!
15:04 uur weer niet gelukt!

Ik ben bang dat dit wéér een teleurstelling wordt!
 
Floris
16:23 uur nog steeds niet!
 
Floris
13-08-2013 (dinsdag) Vervolg.....
17:20 uur ook nog niet!
Rond 22:00 uur tegen beter weten in nog maar eens gekeken. Uiteraard niet dus. En ook nog niet gebeld!

Dus ook een tweedelijns medewerker die zich niet aan z'n woord houdt! Zucht.....
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Klacht over activeren glas in Kudelstaart', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 2 11 feb 2023
(Glas) Modem en Powerline Hardware instellingen : 4 15 mrt 2021
Nieuwe glas modem Eigen netwerk : 14 21 dec 2020
Openstellen caiway glas voor andere providers CaiWay/Delta Glasvezel algemeen (waar beschikbaar, ervaringen) : 32 10 feb 2020
geen telefoon na activatie glas verbinding Storing : 5 24 dec 2019
Advertentie