obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier storingen in uw digitale 'ontvangst'.
 Onderwerp afdrukken
Geen beeld/geluid na installatie Entone.
Paul Arensman
Goedemorgen allemaal,

Gisteren eindelijk m'n glasvezel aan mogen sluiten, internet, telefoon, en, jawel, het langverwachte glasvezel HD TV.

Alles aangesloten, Entone z'n upgrades laten doen, ik wil TV kijken, krijg keurig te zien wat er op het menu staat, maar heb geen beeld en geluid? Wel radio, Pathé, ect, alles behalve beeld en geluid op de TV kanalen.

Wat zie ik over het hoofd?

Alvast bedankt voor de feedback!


Paul Arensman
IJsselstein
 
Rvdlinden
Je tv ook op hdmi aansluiting gezet?
 
Paul Arensman
Jazeker. Het vreemde is dat ik verder alles aan de praat heb gekregen, behalve tv beeld en geluid.... :-/
 
robert1970
Heb ik ook. Vlgs mij staat de ontvanger (Entone) vergrendeld en dien je deze te ontgrendelen met een pincode. In de beschrijving van Caiway staat dat je deze tegelijkertijd met de bevestiging hebt gekregen. Ik iig niet, vandaag met Caiway gebeld, vergrendeling werd door Caiway bevestigd. Men heeft pincode op afstand gereset. Ik veracht dat eea nu wel werkt.
 
Paul Arensman
Dank je voor je input. Ik heb zelf de pincode gereset, helaas heeft dit geen effect gehad.

Morgen belt Caiway op om het één en ander door te nemen... Voorlopig gewoon via de Coax tv kijken..
 
Caiway Webcare
Goedemiddag,

Staat de Entone op de juiste poort van de Entone aangesloten zonder router en switch? Dus rechtstreeks op het modem?
Vaak worden dit soort problemen hierdoor door veroorzaakt.

Met vriendelijke groet,

Jeffrey
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
jacktheripper
nee de tv staat aangesloten op de switch die weer gekoppeld is aan de router en die is gekoppeld aan het modem.
 
jacktheripper
oke problemen opgelost, moest niet vanaf poort 1 maar vanaf poort 2 vanuit het modem op de tv!!
bedankt voor all reacties!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen beeld/geluid na installatie Entone.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen verbinding met camera's Algemeen : 2 21 mrt 2024
Sommige apparaten geen verbinding met wifi Eigen netwerk : 1 31 jan 2024
Geen verbinding meer met FTP server na wijziging IP adres door Delta Instellingen software : 2 04 sep 2023
Geen ontvangst van radio WDR3 en WDR4 Analoge radio of televisie storing : 2 23 jan 2023
Regelmatig beeld 2 a 3 seconden zwart Storing : 26 28 aug 2022
Advertentie