obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Info over de verschillende gebruikte modems bij CaiWay.
 Onderwerp afdrukken
Externe harde schijf voor opnemen
Warmstaal
Mijn externe harde schijf loopt vast, waardoor ik geen tv meer kan kijken. Als ik hem ontkoppel werkt de tv wel. Caiway zegt dat ik de externe harde schijf op de computer moet formatteren, maar mijn computer herkent de schijf niet. Hoe kan ik dit probleem oplossen?
 
Warmstaal
Bedankt voor de reactie. Ik heb de harde schijf van Freecom xxxs 500 op aanraden van Caiway. De schijf heeft redeleijk gewerkt, maar liep toch geregeld vast. Toen ik recent mijn laatst opgenomen programma verwijderde liep hij zo vast, dat ik met schijf geen tv kan kijken. Ook formattren met de Airt. Lukt niet omdat ik de schif niet meer kan koppelen.
Caiway weigert mij te helpen met dit probleem. Ik moet maar een kennis of buurman zoeken die op zijn computer de schijf opnieuw kan formatteren.
Ik zou het zelf graag doen, maar mijn computer herkent de Freecom schijf niet meer. Dus formatteren lukt mij niet. Wie helpt?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Externe harde schijf voor opnemen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Voorbeeld voor caiway! Algemeen : 1 23 jan 2023
Poort 80 openen voor internet radio Hardware instellingen : 4 24 nov 2022
Serie opnemen neemt teveel op Digitale radio en televisie, tips & truuks : 1 14 sep 2022
Fritz!Box 5490 instellingen voor Delta glasvezel Hardware instellingen : 4 31 mei 2022
Niet kunnen opnemen via app. Interactieve TV, Pay Per Event : 1 14 apr 2022
Advertentie