obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta Abonnementen, acties en voorwaarden » Abonnementen
Vragen over uw abonnement? Stel ze hier.
 Onderwerp afdrukken
confused
bertbadkuip
Ik hoorde onlangs dat er nu een mogelijkheid was om via coax te blijven kijken icm glasvezel(internet en telefonie) voor een zeer net prijsje van 40 euro.Ik heb hier al een humax hd ontvanger, twintuner met opname mogelijkheid en boven een tv aan de muur (kabels uit het zicht) met ingebouwde dvb-c ontvanger. Het is hier nogal lastig om de coax te vervangen door utp(coax komt niet binnen in de meterkast) alle utp kabels liggen hier wel, router en nas staan hier en kabels naar boven en beneden zitten hier ook. Helaas is het adsl signaal van tele 2 wel stabiel maar de snelheid maar een krappe 13mbits.Dus met 75 mbits schiet het al aardig op, maar nu hoor ik van de juffrouw van de verkoop lijn dat mijn basispakket dan wijzigt, ik zou omroep brabant kwijt raken en een extra pakket moeten nemen van 10,90 euro?? het zou ook op de site staan, maar ik zie dat nergens staan. Hoe zit het nu wel?
Ik wil dus tv blijven kijken zoals nu en de adsl modem in de meterkast vervangen door een glasvezel exemplaar(die aansluiting ligt hier) kan dat nu wel of niet met het zelfde tv pakket en blijft mijn receiver met rds tuner ook gewoon werken. Ik heb sterk de indruk dat de mensen op de verkooplijn het allemaal niet zo precies weten.
 
Caiway Webcare
Omroep Brabant valt inderdaad onder een extra zenderpakket " experience" a € 10.90 p.m.
Je kunt tv via de coax blijven kijken.
Bij het afnemen van een alles in 1 glas start pakket kijk je tv via coax, internet en telefonie gaat over glasvezel. ( 75 Mbit/s down en up)
Perfect voor klanten die alleen hun internetsnelheid willen verhogen.
Daarvoor hoef je thuis aan je tv aansluiting niets meer te doen.

Met vriendelijke groet,

Kishen
Caiway Webcare Team
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
bertbadkuip
Ik zag bij tv basic op kanaal 11 toch regionaal publiek staan,welke zender is dat dan? Nu op de coax ook caiway is dat gewoon omroep brabant,dat is dan toch raar dat die dan zou verdwijnen voor een andere regionale omroep.Ik heb nu alleen tv van caiway het goedkoopste pakket zonder aanvullingen,gemeente is oudenbosch,misschien maakt dat wat uit?
Gewijzigd door bertbadkuip op 29 juli 2013, 18:22
 
Caiway Webcare
Ik heb dit voor je uitgezocht.
Het regionale zender in Oudenbosch is inderdaad Omroep Brabant.
Dat betekent dat u het experience pakket dan niet nodig heeft.

Mijn excuus voor de onduidelijkheid.


Met vriendelijke groet,

Kishen
Caiway Webcare Team
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
bertbadkuip
Mijn dank is groot, heb zojuist aangevraagd caiway glas start,vooraal de u load is belangrijk voor me
 
Caiway Webcare
Graag gedaan.
Ik ben blij dat ik je ermee heb kunnen helpen.

Kishen
Caiway Webcare team
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'confused', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie