obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ideeën over welke zender in welk pakket moet. Of welke ontbrekende zenders er nog bij moeten kommen. Dit de plek om erover te discussiëren.
 Onderwerp afdrukken
SBS6 & Veronica HD
ReBr
Sinds vandaag (of gisteren, maar dat kon ik niet controleren ivm een kapotte glasvezel, waardoor een heel gebied zonder kabeldiensten zat) is het HD pakket in Gouda (op het Rekam netwerk) en omgeving, gelijk getrokken met het HD pakket op het Caiway netwerk zelf.

Hierdoor nu ook SBS6, Veronica, Foodchannel, AnimalPlanet, ZDF, ARTE, Penthouse, en LuxeTv in HD te ontvangen
 
david_meyer23
Klopt.
 
wbvdijk
Goede avond


Heb zelfde probeem met SBS6 en veronica zeer slecht beeld ... wie weet wat gaande is .
als ik oude analoog sigaal pakt werkt het wel .
 
Rood
Als je die problemen hebt raad ik je altijd aan om naar de BER waarde te kijken op je DTV. Als dat getal groter is dan 00000 dan is er een vermoedelijk signaal probleem.
Kijk je thuisinstallatie dan goed na! Zitten er geen plastic-bouwmarkt-splitters/kroonsteentjes ;-) tussen? Zijn alle kabels wel goed aangedrukt/aangesloten (en niet losgeschoten na het stofzuigen?) Heb je nergens een kabelbreuk in je coaxkabel? Trouwens, vraag ook eens aan de buren of zij het probleem misschien (ook) hebben. Alles in orde???... uiteindelijk zit er dan niets anders op dan de helpdesk te bellen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'SBS6 & Veronica HD', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Storing sbs6, net 5 en Veronica Digitale radio of televisie storing : 6 04 dec 2016
Storing / blokkerig beeld op Veronica en Net5 Digitale radio of televisie storing : 6 23 feb 2014
Geen Ned 1/2/3/RTL4/5/SBS6 op Akai aled2205TWE TV's met ingebouwde Tuners : 6 18 nov 2012
Blokken en happering op SBS6/Veronica Digitale radio of televisie storing : 3 03 okt 2012
Advertentie