obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles kwijt over Glasvezel modems van CaiWay/Delta. Eventueel in combinatie met een eigen router.
 Onderwerp afdrukken
glasmodem niet online, <> knippert
Rudi
vorige week pakket binnengekregen, gisteren de beschrijving gelezen, de glasvezel modem aangesloten, het <> lampje blijft knipperen. het komt dus niet online.
mailtjes gestuurd naar CaiWay en hoop dat ik snel word geholpen. naar bellen is niet mogelijk omdat ik doof ben.
ik heb de forums gelezen. en er moet een monteur naar komen kijken ? of moet CaiWay het nog activeren ? het brief die ik kreeg is van 16 Juli. en 5 werkdagen wachten is al voorbij. ik hoop dat iemand mij hier kan helpen voor de oplossing. groeten Rudi uit Aalsmeer
 
milcvi
Een tip (omdat ik ook in het begin ook een "knipperend" lampje bleef zien) :

Kijk goed of de connector (van je glasmodem naar de glasaansluiting in je meterkast) goed vast zit. Het wil namelijk wel eens voorkomen dat het lijkt of het goed zit maar dat het niet zo is. Je kan dit het beste controleren door te kijken of de lipjes netjes op elkaar aansluiten. Zo niet, eruit halen en opnieuw erin stoppen. Dan je glasmodem weer uit en aan zetten en kijken of hij nu wel opkomt. Suc6 !
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'glasmodem niet online, <> knippert', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TV herkend signaal niet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 02 okt 2023
Het kastje dat we niet hebben... CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 06 sep 2023
niet aangesloten Klacht over CaiWay/Delta : 1 29 mei 2023
Waarom niet verbaasd Algemeen : 1 19 feb 2023
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 2 11 feb 2023
Advertentie