obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post je ervaringen over de digitale decoders die CaiWay/Delta bij het pakket levert. Digi1 STB-85ir, Panasonic TU-DC40RD, Humax Duovisio iPVR-9200C, Samsung DCB-B270R, Humax IR-FOX C, Samsung DCB-H360R, Humax 9100, Samsung DCB-P850R / RS, Humax IPVR 9200, Samsung DCB-9401R, Nokia 119c, Siemens Gigaset M750C ir, Philips DCR 2020/03 en 2022/03
 Onderwerp afdrukken
CI+cam
Gerardus
Ik heb een samsung t.v. type LE40A656(AIFXXC) Weet iemand of deze t.v. ook geschikt is voor CI+cam. De aansluiting is er maar in de lijst van caiway komt dit toestel niet voor
 
Highway
Je zou even op het forum van ziggo kunnen kijken of die daar genoemd wordt.

Ziggo Gebruikers Groep
Handtekening
Wink
 
Dr-Pepper
Helaas heb ik het op de site van Samsung niet kunnen vinden gezien ze oude tv's qua specs van de site halen. Op Tweakers heb ik hem wel gevonden met alleen DVB-T

Dus helaas zal het niet gaan werken met deze tv omdat hij geen DVB-C tuner heeft,
 
Adios
Je kan wel met je DVB-T tuner de belangrijkst Nederlandse zenders digitaal naar binnen trekken via Caiway.

Caiway geeft namelijk sinds kort een pakketje DVB-T door voor alle oudere toestellen.

(behalve bij ons in Krimpen en Loenen Angry)
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'CI+cam', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie