obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld telefonie problemen met CaiWay/Delta Glasvezel in dit onderdeel.
 Onderwerp afdrukken
Storende telefoonverbinding
Wimmer
Sinds een week aangesloten op glas. TV en internet werken probleemloos. Telefonie geeft echter problemen.
Ook ik ervaar het al eerder besproken "vliegtuig" geluid tijdens een gesprek. Dit geluid verdwijnt alleen nadat je het glasmodem even stroomloos maakt en daarna weer opnieuw opstart. Opvallend is dat ik na opnieuw opstarten een glasheldere verbinding heb als ik zelf een telefoongesprek opzet, maar zodra ik een 2e binnenkomende oproep beantwoord het "vliegtuig" geluid weer terug is. Ik heb het basisstation (CaiWay dect telefoon) al op andere posities geplaats, kabel (4 aderig) vervangen door 2 aderig maar ook dat geeft geen verbetering.
Na een reset van het glasmodem kan ik dus storingsvrij bellen en één maal gebeld worden. Wanneer een 2e gesprek wordt aangenomen is er geen gesprek meer te voeren, wordt overstemd door het "vliegtuig"geluid. Dus wil is storingsvrij blijven kan/mag ik geen (2e) gesprek aannemen.
In de andere berichten vond ik verder geen oplossing voor dit probleem. (Wel, mogelijk storing CaiWay, zou opgelost zijn. Probleem zit in het modem, wordt aan gewerkt ?)
Wie kan mij een afdoende antwoord geven?
 
Caiway Webcare
Beste Wimmer,

Het probleem met de telefonie en het “vliegtuig” geluid is bij ons bekend. Dit probleem word veroorzaakt door een software probleem in het Genexis modem.

Er is op dit moment een test situatie gaande waar de nieuwe software word getest en deze testen zien er goed uit. Op kort termijn zal deze update worden toegepast op alle Genexis modems waarmee het probleem zal weggaan.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Arjan in ‘t Hout
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Wimmer
Bedankt voor het antwoord. Hopen dat de update het probleem oplost.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Storende telefoonverbinding', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Diverse zenders missende/storende Klacht over CaiWay/Delta : 3 29 jan 2014
Telefoonverbinding modem valt weg bij aansluiten router Storing : 6 12 jan 2014
Telefoonverbinding valt soms weg. CaiWay/Delta Glasvezel telefonie problemen : 2 01 mrt 2013
wegvallen telefoonverbinding Algemeen : 3 06 sep 2011
Advertentie