obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles bepreken over de digitale ontvangers voor glasvezel van CaiWay/Delta
 Onderwerp afdrukken
Entone blijft updaten
Speedy_B
Hoi,

Mogelijk heeft iemand een oplossing. De Entone blijft het updatescherm weergeven. Ook na bijvoorbeeld 24 uur bijwerken blijft hij het update scherm tonen. Het aan/uit lampje blijft ook knipperen. Hij komt echter niet meer online.

Ik hoor graag of mensen nog ideeen hebben.

Alvast bedankt,

Bart
 
Adios
Heb je de stekker er al eens een uurtje af gehaald van de stroom?
 
Speedy_B
Afgelopen 3 weken is hij van de stroom afgeweest. Vandaag weer een poging ondernomen. Het resultaat blijft hetzelfde.
 
Caiway Webcare
Beste Speedy_B,

We willen graag je melding onderzoeken en oplossen.

Kan je via een PB je adresgegevens doorgeven? We nemen dan contact met je op.

Met vriendelijke groet,

Harma
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Speedy_B
Na meerdere malen contact te hebben gehad met Caiway via het forum doet sinds vorige week mijn entone het weer. Het bleek een volle HDD te zijn. Op het moment dat hij dan wilt update heeft hij hiervoor te weinig ruimte en blijft hij hangen. Ik hoop dat dit in de toekomst door een firmware update opgelost gaat worden.
 
Speedy_B

Quote

OPTIMIZER.CO schreef:

Wat gebeurd er exact. Je ziet het power''on'' lampje blauw knipperen maar verder geen beeld?
Als je hem van de stroom haalt en weer aankoppelt start hij dan wel op?

Zie je dan nog een fout / geeft hij een fout aan in het scherm als je opnieuw opstart?

Heb je al eens een andere CAT5e kabel geprobeerd ? ( RJ45 stekkers kunnen nog wel eens connectie problemen geven )


Het rode lampje blijft knipperen en het update scherm blijft branden. Stroom eraf, stroom erop was geen vooruitgang. Modem aan / uit ook niet. Ik heb geen idee wat Caiway mogelijk heeft aangepast. Maar goed hij doet het weer. Zal ervoor zorgen dat de hdd niet vol loopt.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Entone blijft updaten', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Mail blijft hangen in spamfolder (-filter?) van Webmail Storing : 3 23 dec 2021
Welke tv,of Entone Digitale radio en televisie, tips & truuks : 5 26 dec 2019
Problemen met doorspoelen Entone Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 3 24 dec 2019
Entone 515 - ondertiteling Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 4 02 sep 2019
IR extender aansluiting op de Entone CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 9 23 jul 2019
Advertentie