obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
dcb-h380r
eefh
Hallo,kan een samsung decoder dcb-h380r geleverd door ziggo,ook worden gebruikt voor Caiway coax aansluiting?,nu de glasvezelkabel er is wil ik in de ander kamer
ook tv en nu ik toch deze decoder heb(geen kaart)wil ik deze aansluiten ,is dit mogelijk of moet ik een decoder van de caiway kopen.
ik hoor het wel van U.
groeten
E.Hendriks
 
eefh
Hallo optimizer.co.
ik heb het geprobeerd maar zonder kaart ,wil het mij niet lukken,aangesloten op de coaxkabel,glasvezel is nog niet aangesloten,dus ik heb nog niet anders dan coax,
maar geen signaal,in de beschrijving staat ook dat de kaart moet worden gebruikt,maar die heb ik niet,wel bij mijn huidige Humax 5050,
dus wat zijn de verdere optie,s,bedankt voor het snelle antwoord.
groeten
E.Hendriks
 
eefh
Ja bedankt dat is mij wel bekent,na alles goed aangesloten te hebben t.v en decoder,alles aan gezet en dan komt er de mededeling geen ontvangst,als ik dan in de gebruiks- aanwijzing kijk,
dan staat daar "voer de kaart in" en dan kan je pas (volgens mij)verder gaan met de installatie,probeer morgen het nog eens met een andere decoder ,wel van de Caiway,en ook zonder kaart.
voor straks welterusten
en bedankt voor de hulp,ik hou U op de hoogte.
groeten
Eef
 
eefh
Ik heb nog geen tijd gehad,maar ik ga de decoder vanavond proberen te resetten,
bedankt
gr.
Eef

Automatisch samengevoegd met vorige post op: 16 juli 2013, 23:29:55:
Hallo,wat is de truck om de decoder te resetten?
gr.
Eef

Automatisch samengevoegd met vorige post op: 17 juli 2013, 21:41:24:
ik heb de decoder gereset en ja hoor hij doet het prima,
bedankt Optimizer.co
groeten
Eef
Gewijzigd door eefh op 17 juli 2013, 21:41
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'dcb-h380r', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie