obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles kwijt over Glasvezel modems van CaiWay/Delta. Eventueel in combinatie met een eigen router.
 Onderwerp afdrukken
Sonos/Entone
Beer2
Ik heb een sonos playbar bekabeld naast mijn TV staan, Hier zitten twee ethernet poorten op, ik wilde deze 'doorschakelen' naar de entone. Als ik echter de poort gebruikt die in de handleiding wordt aangegeven om de entone op aan te sluiten raak ik mijn playbar zijn verbinding kwijt. Klopt het dat er op de 'tv poort' van het glasvezel modem geen internet signaal wordt door gegeven ?
 
Beer2
Dank je optimizer ik had al het vermoeden dat dit het geval was
 
sikkek
Het is me afgelopen weekend gelukt om met 2 managed switches (1 x Zyxel GS1910-24 in de meterkast en 1 x Netgear GS108E in het audio/video meubel) door middel van VLANs internet en IPTV door 1 utp kabel te sturen! Configuratie was eigenlijk best eenvoudig, resultaat is een kabel minder die van de ene kant van de kamer naar de andere liep voor IPTV.

Het kan dus wel door 1 kabel, met de juiste apparatuur.
 
robert1970
Beste Beer2. Heb ik ook geprobeerd, lukt idd niet.
Ik heb eea opgelost door Sonos Bridge (kost EUR 49) aan te sluiten op router (als je die hebt) of op ethernet switch. (die aangesloten is op internet poort van glasvezelmodem).
Wel opletten dat je de bridge niet te dichtbij / naast een draadloze router zet. Ik heb afgelopen weekend zelf ervaren dat dan de Sonos (draadloze)verbinding steeds wegvalt. Opgelost door ruime afstand (ongeveer 1,5 meter) tussen Sonos Bridge en draadloze router te creƫren.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Sonos/Entone', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Welke tv,of Entone Digitale radio en televisie, tips & truuks : 5 26 dec 2019
Problemen met doorspoelen Entone Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 3 24 dec 2019
Entone 515 - ondertiteling Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 4 02 sep 2019
IR extender aansluiting op de Entone CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 9 23 jul 2019
Opneem storing entone Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 5 20 jun 2019
Advertentie