obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen van de Hardware kun je hier stellen.
 Onderwerp afdrukken
Alles in 1 pakket
chris88
Vorige jaar is onze woning in Moordrecht opgeleverd. Omdat er toen nog geen verbinding was met de glasvezelaansluiting, besloten om KPN te proberen. Nu een jaar later kregen wij van Rekam bericht dat de glasvezelaansluiting werkt.

Vandaag gebeld met Caiway, echter hebben wij wel het glasvezelkastje maar geen glasvezelaansluiting. Vreemd! Volgens Rekam moet het werken.

Omdat internet via KPN adsl zo sloom is toch vandaag Caiway om over te stappen. Wilde kiezen voor het ''Hd Relax pakket",
Echter met stomme verbazing stond ik toen bleek dat er geen HD recorder bij zit om op te nemen. Werken allebei in de onregelmatige dienst en nemen veel dingen op. Volgens Caiway kan dit niet omdat er een Coax aansluiting nodig is.

Caiway kan het niet leveren, alleen bij een glasvezel pakket. Jammer!!

Enig idee of ik dit pakket kan afsluiten en een oplossing kan bedenken om tv interactief te maken? En hoe hebben andere dit gedaan?
 
Caiway Webcare
Beste chris88,

Bij een Alles in 1HD Relax pakket word gratis een HD ontvanger geleverd. Deze heeft geen optie om programma’s te kunnen opnemen.

In het geval u programma’s wil gaan opnemen dient u een PVR te kopen.

De PVR die wij verkopen is de HUMAX 5050c voor 259,- (telefonisch of per E-mail te bestellen)
http://www.myhumax.info/5050c.htm

En een Samsung SMT-C7140 voor €179.95 (Alleen te koop in de winkel te Naaldwijk voor deze prijs)
http://www.samsung.com/nl/consumer/tv-audio-video/digital-set-top-box/digital-set-top-box/SMT-C7140A/XEN

Interactieve diensten zoals Video on Demand en programma gemist kunnen wij niet leveren over uw aansluiting.

Met vriendelijke groet,
Arjan in ‘t Hout
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
IPv6-Router
@cris88: De Humax HDR 5050 koop je bij FotoKlein.nl voor € 192,00 en afhalen voor € 182,00. De Samsung SMT-C7140A heeft een marktconforme prijs.

Caiway heeft altijd scherpe prijzen voor de apparatuur, maar de prijs van de Humax vind ik wel een erg groot verschil.
 
rien
Ik had het zelfde probleem,maar heb een bericht gestuurd naar caiway in december en heb vorige week bericht terug gehad,ja na 7 weken dat ik hem kan omruilen,5300 terug sturen en krijgt dan de 5050 toegestuurd.ben er nog niet op in gegaan.
Misschien voor jou een hint.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Alles in 1 pakket', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Introductie pakket "Alleen Internet Giga Snel" Abonnementen : 9 11 sep 2020
192tv uit basis pakket Storing : 13 09 jun 2020
alles in 1 Glas CaiWay/Delta Glasvezel algemeen (waar beschikbaar, ervaringen) : 2 22 mrt 2019
Volgens de consumentenbond is KPN de beste aanbieder voor alles in één. Algemeen : 4 24 okt 2018
Meerdere TV's op Alles-in-1 Glas G500 Algemeen : 4 03 jan 2017
Advertentie