obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Update forum software. Meld gekke dingen
Highway
Vandaag de forum software geupdate naar een nieuwe versie.

Als het goed is merken jullie hier niets van. Het betrof een veiligheidsupdate en geen functionaliteiten update.

Mochten er zaken zijn die niet meer werken zoals voorheen dan hoor ik het graag.

Post ze dan hieronder.
Handtekening
Wink
 
rhuijben
Ik heb in Internet Explorer (9-11) nog steeds een te brede reclame aan de linker kant die tekst in het midden verbergt. Het vak bevat een 404 fout, dus voegt op zich erg weinig toe.

Het gaat om een vak net onder de hoge reclame. Vermoedelijk een google advertentieblok als ik de url goed zie.

Dit is al langer zo dan sinds de recente update. In Chrome zie ik het probleem niet, maar die doet het niet op mijn tablet.
 
Highway
Bedankt voor je feedback. Kun je een screenshot plaatsen?
Handtekening
Wink
 
rhuijben
Op http://b.qqn.nl/f/caiway-gebruikers-overlay.png
staat een screenshot.

Mocht je problemen hebben met downloaden: ik hoop straks te switchen van ADSL naar glas en deze url wijst nu nog naar mijn ADSL adres.
 
Highway
Is het nu weg?
Handtekening
Wink
 
rhuijben
Nee, staat er nog steeds Sad
 
Highway
Ik heb nu dat hele blok uit gezet. Nog steeds?
Handtekening
Wink
 
Highway
Ah ik heb het gevonden. Het ad blok is weer aangezet. Het javascript gedeelte werd 2x aangeroepen. 1x is voldoende.

Is het opgelost?
Handtekening
Wink
 
rhuijben
Ja, nu is het weg.

Thanks!

Clap
 
Highway
Mooi zo. Nogmaals bedankt voor het melden.
Handtekening
Wink
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Update forum software. Meld gekke dingen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Update Amino 7X Interactieve TV, Pay Per Event : 26 27 feb 2022
Pas op met firmware update Sitecom WLR-9500! Storing : 2 18 sep 2017
Firmware update Cisco 8485 Firmware : 3 10 jan 2017
[Update]RTLZ vanaf 26-4-16 op kanaal 69 (RTL Z definitief niet bij Caiway) Welke zender wil je er nog bij hebben? : 421 27 jun 2016
handmatige update? Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 4 19 mei 2016
Advertentie