obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles bepreken over de digitale ontvangers voor glasvezel van CaiWay/Delta
 Onderwerp afdrukken
Wie weet een mogelijkheid om opgenomen uitzendingen van de entone naar de pc over te hevelen?
musiclover
Heeft iemand de mogelijkheden onderzocht om een opgenomen tv-programma van de entone over te hevelen naar de computer? Misschien door de netwerkkabel die van het glasvezelmodem komt uit de netwerkpoort van de entone los te maken en dan via deze poort een verbinding met de router te maken? Bij coax kan je met de humax wel de opgenomen programma's naar de pc overzetten en dat zou ik bij de entone ook willen doen. Maar ik weet niet hoe.
 
cawul
Regelmatig neem ik programma's op, op de Humax 5050c. Die kan ik later eventueel overhevelen naar een externe HD (Ext3 geformatteerd) en zo middels b.v. LinuxReader naar je harde schijf kopiƫren (.ts bestand).
Zo kun je ze ooit, achteraf, nog eens bekijken, of eventueel bewerken.
Overigens, v.w.b. het bewerken van een .ts bestand: daar zijn niet al te veel programma's voor (ik ken alleen VideoRedo)

Hoe dan ook, helaas weer een beperking bij glasvezel. Gelukkig blijft COAX nog even beschikbaar.
=
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wie weet een mogelijkheid om opgenomen uitzendingen van de entone naar de pc over te hevelen?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
2 zenders naar HD op Interactief Nieuws van CaiWay/Delta : 30 22 apr 2023
Alle herhalingen worden opgenomen als je een serie opneemt Digitale radio en televisie, tips & truuks : 2 14 sep 2022
Overstap naar Delta CaiWay/Delta Glasvezel algemeen (waar beschikbaar, ervaringen) : 19 06 jul 2022
Meer zenders naar HD Nieuws van CaiWay/Delta : 10 26 mei 2022
Advertentie