obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta verbindingsproblemen » Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Wederom storing Gouda Bloemendaal
Broera
Gouda Bloemendaal / Botterwerf

Ik had de laatste maand al regelmatig last van even wegvallende verbinding. Sinds vandaag blijft het online lampje van het modem uit. Rechtstreeks aansluiten van modem, zonder splitter geeft geen verschil.

De afgelopen maand varieert mijn downloadsnelheid van 300 kb/s tot 5700 kb/s. Enorme fluctuaties. Ook problemenen met beeld digitale TV (vastlopen), signaalsterkte ca 30%.

Caiway is al naar huis. Enig idee waar ik nu met mijn acute storing heen kan ?
Groeten,
Broera
 
Adios
Gewoon bellen toch?
 
kalmma
Je kan er niet heel veel mee nu denk ik. Het is goed om hier op het forum te posten dat lezen ze ook. En weet niet of je twitter gebruikt maar meld het daar anders ook met #caiway erin dan heb je kans dat ze in ieder geval maandag reageren.
 
Adios
Dan reageren ze met de kreet:

WE WETEN ERVAN EN ER WORDT HARD GEWERKT AAN EEN OPLOSSING Clap
 
Caiway Webcare

Quote

Broera schreef:

Gouda Bloemendaal / Botterwerf

Ik had de laatste maand al regelmatig last van even wegvallende verbinding. Sinds vandaag blijft het online lampje van het modem uit. Rechtstreeks aansluiten van modem, zonder splitter geeft geen verschil.

De afgelopen maand varieert mijn downloadsnelheid van 300 kb/s tot 5700 kb/s. Enorme fluctuaties. Ook problemenen met beeld digitale TV (vastlopen), signaalsterkte ca 30%.

Caiway is al naar huis. Enig idee waar ik nu met mijn acute storing heen kan ?
Groeten,
Broera


Beste Broera,

We willen graag je melding onderzoeken. Kan je via een PB je adresgegevens doorgeven?

Met vriendelijke groet,

Harma
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wederom storing Gouda Bloemendaal', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Langdurige storing doorgifte BBC 4 op TV-kanaal 139 Storing : 1 22 mrt 2024
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
storing wordt maar niet opgelost Storing : 1 24 jan 2023
Internet Storing Glasvezel Lunteren 28 sept 2020 18.00-24.00 Storing : 17 01 dec 2020
Frequent storing - balken - blokjes etc. Storing : 4 22 sep 2020
Advertentie