obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In het onderdeel Glasvezel algemeen van CaiWay/Delta kun je eigenlijk alles posten. Zoals waar beschikbaar, wat zijn de ervaringen, welke techniek wordt gebruikt, welke abonnementen, welke diensten.
 Onderwerp afdrukken
Nieuwe glasvezelpakketten per 11 juni 2013. 10 euro p/m goedkoper.
Adios
Caiway verkoopt vanaf 11 juni drie pakketten op het vernieuwde glasvezelnetwerk. Het gaat om Alles-in-1 pakketten met minimaal 60 tv-zenders (24 in HD) en diensten als tweede scherm, live pauzeren, terugspoelen en opnemen, Omroep Gemist van de NPO. Video-on-demand is nog in ontwikkeling. Nog voor de zomer is de helft van het aansluitgebied verglaasd. Het coax-netwerk blijft in gebruik voor het doorgeven van tv. De tarieven zijn 40, 50 of 60 euro per maand, voor 75, 150 of 300 Mbps.

Het basispakket ‘Start’ kost 40 euro per maand. Er worden 60 tv-zenders geleverd over coax, met een HD settopbox zonder interactieve diensten. Internettoegang met 75/75 Mbps en telefonie worden geleverd over glasvezel. De dienst voor het tweede scherm wordt meegeleverd.

Alles-in-1 Glas Standaard met 150/150 internet is 50 euro per maand (de eerste drie maanden met 10 euro korting). Inbegrepen is Programma Gemist, Video on Demand en live pauzeren. Voor dit pakket geldt dat ook het tv-signaal over glasvezel wordt geleverd, maar via coax blijft een digital tv-signaal beschikbaar voor de slaapkamer.

Alles-in-1 Compleet kost 60 euro per maand, de eerste drie maanden is dat 50 euro. De internetsnelheid is 300/300 Mbps en er wordt een WiFi router geleverd. Bij de eerste twee pakketten is de WiFi-router eenmalig 29,95 euro.

Vaste telefonie is bij de drie pakketten inbegrepen en het gesprekstarief is 0,099 euro per minuut. Gratis bellen naar vaste nummers in de daluren is 5,20 euro per maand extra. Altijd gratis bellen naar vast en mobiel is 20,80 euro per maand meer.

Het tv-aanbod is uit te breiden met het Enjoy pakket (33 zenders) van 5,90 euro of het Experience-pakket (61 zenders) van 10,90 euro.

http://www.telecompaper.com/nieuws/ca...ax--948576
Gewijzigd door Adios op 10 juni 2013, 21:09
 
Dazzling
60 euro voor 300Mbit ik betaal nu 70 euro.... Sad
Of zitten er andere verschillen in ?
 
Adios
Ik denk dat je gewoon vanaf volgende maand 10 euro per maand zakt in tarief.

Ik ben ook wel benieuwd naar dat nieuwe televisiepakket experience ...


Wel netjes dat de klanten nu een WIFI modem krijgen. Moesten ze tot nu toe zelf kopen toch?
 
Dazzling
Laten we hopen dat het goedkoper wordt en ool voor de bestaande klanten. En dat we voor de maanden dat we 70 betaald hebben dat ook terug krijgen. En dat wifi router zal wel zown ding van eminent zijn. Niet veel soeps waarschijnlijk

Maar we vallen waaschijnlujk wel weer buiten de boot als vaste klant......
 
Adios
Het zal voor de bestaande klanten vast wel gaan gelden, maar wat gebeurt er voor de klanten in Loenen en Krimpen die deze pakketten voorlopig nog lang niet hebben? Blijven wij op de hoge oude tarieven hangen ?
 
Caiway Webcare

Quote

4K schreef:
Ik ben ook wel benieuwd naar dat nieuwe televisiepakket experience ...
Wel netjes dat de klanten nu een WIFI modem krijgen. Moesten ze tot nu toe zelf kopen toch?


Het Experience pakket bestaat uit het voormalige Taste en Delight.
Zie hier het nieuwe [url='https://www.caiway.nl/site/nl/televisie/televisie/zenderoverzicht?package=Experience']zenderoverzicht[/url].



Quote

Dazzling schreef:

60 euro voor 300Mbit ik betaal nu 70 euro.... Sad
Of zitten er andere verschillen in ?


Qua internetsnelheid zit hier geen verschil in.
Het verschil zit hem vooral in de aanvullende diensten.
In de oude pakketten zaten bijvoorbeeld extra zenders en een uitgebreider telefoniepakket.

Met vriendelijk groet,
Thijs
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
gamespel
Ik maak totaal geen gebruik van het telefoniepakket omdat dit voor mij duurder is dan Budgetphone. Ik heb nu het 300/300 voor 70 euro, maar welk tv pakket zit daar dan standaard in?
 
Adios
Wat verandert er nu aan de prijs van het instappakket in Krimpen?
Dat staat nu nog op vijfig euro per maand voor het basispakket en en internet 50 mb/s en teefonie basis.

Moet dat niet snel zakken naar 40 euro per maand zoals in de rest van de glasvezelgebieden ?

Het lijkt me erg krom als wij 10 euro per maand meer moeten betalen voor hetzelfde pakket maar dan met lagere snelheid.
 
Clive
Voor dat draadloze wifi kastje moet 29,95 betaald worden bij het pakket van 50 euro. Gratis bij duurste pakket, volledige betaling bij goedkoopste pakket ben ik al achter. Voordeel hiervan is, is dat je het niet in bruikleen hebt maar dat t volledig van jezelf is.
 
gamespel
Ik citeer even een stukje tekst van jeroen28
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/40389158#40389158

"Als je goed kijkt en vergelijkt is het gewoon een verkapte prijsverhoging.
Nu glastotaal 70 euro en 110 zenders,29 Hd en bellen 's avonds gratis.

Nieuwe pakket 60 euro + zenders pakket experience 10,90 (60 zenders)+ bellen 's avonds 5,20

Dus nu ga minimaal 76,10 betalen bij een vergelijkbaar aanbod.
Forse stijging van de prijs, typisch Caiway dit al na 6 maanden door te voeren."

Dit lijkt mij duidelijk.. als je alle zenders wil kijken met je huidige glas abonnement (i.i.g. de 300) dan ben je met het nieuwe abonnement duurder uit.

Als ik naar mijn eigen situatie kijk, dan zou ik met een nieuw abonnement 0,90 euro duurder uit zijn (omdat ik niet via Caiway bel).
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nieuwe glasvezelpakketten per 11 juni 2013. 10 euro p/m goedkoper.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Nieuwe zenders per januari 2024 Interactieve TV, Pay Per Event : 6 19 jan 2024
nieuwe app of zender Welke zender wil je er nog bij hebben? : 1 26 feb 2023
nieuwe app of zender Welke zender wil je er nog bij hebben? : 1 18 feb 2023
Caiway nieuwe bestelling haast onmogelijk Klacht over CaiWay/Delta : 4 13 sep 2022
Vraag over nieuwe aansluiting CaiWay/Delta Glasvezel modem : 5 13 mei 2021
Advertentie