obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Forum - Edit of Delete
cawul
Het onderstaande hoort waarschijnlijk niet hier, maar ik weet niet waar het dan wél hoort.
-

Voor zover ik zie kan je een post van jezelf achteraf niet meer wijzigen/wissen.
(Wijzigen beperkt: ik geloof alleen direct na het posten van een eigen nieuw bericht, maar mogelijk weer níet wanneer het een antwoord in een post van een ander?)
Of misschien is het wijzigen niet meer mogelijk wanneer een bepaalde tijd verstreken is?


Het zou mij niet verbazen wanneer met name het 'wissen' in principe wél mogelijk is, maar dat het voor de 'normale gebruikers' uitgeschakeld is.

Vraag is: waarom?

Er kunnen immers redenen zijn om een post achteraf te wijzigen (b.v. omdat de uitleg onduidelijk is, of om taaltechnische redenen)
of
om een post met '0' replies te wissen (omdat een probleem inmiddels opgelost is)

=
Gewijzigd door cawul op 04 juni 2013, 12:01
 
Highway
Je hebt 2 uur de tijd om je post te editen of te verwijderen. Na een x aantal minuten komt er dan ook bij te staan post gewijzigd op:
Doe je dat sneller dan komt dat er niet bij te staan.

Ik zal die tijd oprekken naar 8 uur.

Aan het forum beheer de schone taak om post met 0 replies te wissen.
Handtekening
Wink
 
cawul
Thanks.

Zou het niet beter zijn de gebruiker zelf zijn bericht te laten wissen, specifiek waar het gaat om 0 replies.
Zo'n bericht heeft geen effect verder. Zolang er 0 replies zijn, is het immers 'jouw' bericht en zou het
beheer moeten hebben over je eigen bericht.
Mogelijk is dat sneller dan dat de forumbeheerder dat doet met de minste kans dat er inmiddels door iemand
al een reply is gestuurd.

Daar waar wel replies zijn, dat zou dan eventueel door de forum beheerder gedaan moeten worden:
het is dan geen los bericht meer maar een gedeelde thread.

Toch?

=
 
Highway
Dat onderscheid is helaas niet te maken. Door vervelende ervaringen op andere gebruiekrs.eu forums heb ik onbeperkt editen/deleten uit gezet.
Handtekening
Wink
 
cawul
Okay, thanks.
Jammer, maar helaas dan ...

grtn
=
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Forum - Edit of Delete', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
CAIW forum gestopt per 3mei 2016 Nieuws van CaiWay/Delta : 3 18 mei 2016
Dit forum heeft een Security Systeem in gebruik genomen. Algemeen : 4 25 aug 2014
Forum rangen, wie heeft ideeën? Algemeen : 13 15 mei 2014
Update forum software. Meld gekke dingen Algemeen : 10 01 jul 2013
Nieuw op dit forum Eigen netwerk : 3 21 okt 2010
Advertentie