obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Deel je ervaring!
 Onderwerp afdrukken
Gaat de coaxkabel eruit in 2014 bij Caiway?
Adios
Als ik dit artikel lees, kan ik het zo uitleggen.

Graag duidelijkheid hierover Caiway!

http://www.totaaltv.nl/nieuws/12865/C...ieder.html

Kabelbedrijf Caiway ruilt het nu gebruikte kabelnetwerk voor het einde van 2014 voor glasvezel in. Hierdoor wordt in het overgrote deel van het verzorgingsgebied glasvezeldiensten aan.
 
Adios
Nou dat zou ik een ramp vinden!

Ik denk dat Caiway hiermee beter nog een jaar of vijf kan wachten.
 
Adios
Veel te kwetsbaar die glasvezeltechniek.

Maar ja, ik zou er niet van staan te kijken als Caiway met de botte bijl de coaxkabel uitschakelt.
 
Domino
and Scream Shock... gehhe
 
Caiway Webcare

Quote

4K schreef:

Als ik dit artikel lees, kan ik het zo uitleggen.

Graag duidelijkheid hierover Caiway!

http://www.totaaltv.nl/nieuws/12865/C...ieder.html

Kabelbedrijf Caiway ruilt het nu gebruikte kabelnetwerk voor het einde van 2014 voor glasvezel in. Hierdoor wordt in het overgrote deel van het verzorgingsgebied glasvezeldiensten aan.


Beste 4K,

Caiway zal samen met netwerkbeheerder CIF blijven investeren in zowel het coaxnetwerk als in het glasvezelnetwerk. Zodat onze klanten gebruik kunnen maken van onze diensten van de hoogste kwaliteit. Caiway blijft het coax kabelnetwerk aanbieden aan haar klanten.

Met vriendelijke groet,

Harma
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Adios
Ik merk weinig van het investeren in het coaxnetwerk in Krimpen. Bij ons is nog steeds geen internet en bellen over de coaxkabel mogelijk.

Alle stuntaanbiedingen met alles in 1 pakketten op de coaxkabel gaan onze neus voorbij.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Gaat de coaxkabel eruit in 2014 bij Caiway?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Kijken zonder kastje bij Caiway en Delta Interactieve TV, Pay Per Event : 18 08 jul 2023
Advertentie