obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
LG 50PH6708
texas111
goedenavond,

kan iemand mij misschien vertellen of de CI+ module van Caiway compatible is met een LG 50PH6708.
Op de site van caiway staat deze er namelijk niet bij.
en kan ik daar dan zonder problemen me HD pakket mee ontvangen.

thnx
 
Adios
De meeste HD zenders zitten in het basispakket 23 stuks. En voor het basispakket heb je geen smartcard nodig. Dus ja, je kan ten alle tijde de meeste HD zenders zien.

Verder zijn er diverse generaties CI modules in omloop. Er zal er altijd wel eentje werken op je televisie.

Daarbuiten is een een gloednieuw model waar je het over hebt. En die werken altijd met CI plus.
 
texas111
heel erg bedankt voor de (erg volledige Grin) antwoorden.

Nu heb ik dus een alles-in-1 HD pakket, voorheen combi relax genoemd.
heb ik dan eigenlijk wel een CI+ nodig of krijg ik zonder ook gewoon dezelfde kanalen ?
en heb ik dan überhaupt nog wel me Samsung HD ontvanger van Caiway nodig ?

(nieuwe TV is nog niet binnen vandaar al het gevraag ipv het testen )
 
Adios
Er zijn losse ontvangers die minstens een zo'n goed beeld geven dan de ingebouwde kabeltuner zoals de Panasonic BCT-820.
 
texas111
Thnx voor de hulp,

Hier heb ik wat aan ipv de "je moet maar kijken" van veel winkels.

Btw mooie site optimizerThumbs Up
 
texas111
Ok nieuw probleem.

tv binnen bezig met installeren, nu vraagt hij bij het instaleren van de kabel om freq etc,
heb het op internet opgezocht en voor IJsselstein zou dat 554.00 moeten zijn, probleem is alleen kan geen punt zetten en als ik de nummers los invoer dan kan hij dus geen kanalen via kabel vinden.
overige instellingen kunne wel gewoon ingevoerd worden.

iemand misschien enige suggesties ?
 
kareltjuh
de punt hoef je niet te zoeken, de nullen kun je gewoon erbij invullen. houd er wel rekening mee dat als er KHz of MHz staat. want bij KHz komt er nog een derde nul erbij. dat is het 554000 ipv 55400
Handtekening
Blij met Cisco en Juniper
 
texas111
Gelukt awesome thnx
 
Adios
UPC gaat een update sturen voor zijn CI modules om deze geschikt te maken voor de nieuwe televisies.

Ziggo gaat hetzelfde doen, las ik.

Wanneer gaat Caiway deze updates versturen naar zijn klanten ?
 
Adios
Op wee.totaaltv.nl inzake UPC en het ziggo gebruikers forum inzake irdeto
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'LG 50PH6708', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie