obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Caiway Schiedam
rolandhelpt
Regelmatig zie ik via twitter berichten voorbijkomen van mensen die problemen hebben met Caiway of met slecht werkende apparatuur.
Als eigenaar van het Caiway servicepunt in de oude winkel van Caiway in Schiedam krijg ik ook dagelijks mensen in de winkel met problemen.

Ik probeer deze ook zo goed mogelijk op te lossen.
Helaas word ik ook dagelijks door mensen uit andere steden gebeld omdat ze Caiway niet weten te bereiken.

Op dit forum lees ik weinig berichten van Schiedammers.
Zouden deze naar de winkel komen?

Groeten Roland

Roland Helpt Computersupport
Caiway Service Punt Schiedam
rolandhelpt voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.
Handtekening
Roland Helpt is in Oktober 2012 het
Caiway Servicepunt in Schiedam gestart.

U kunt hier terecht voor alle Caiway diensten in Schiedam.
 
Adios
Waarom kunnen ze Caiway niet bereiken?

Ze kunnen toch gewoon bellen naar Caiway ?
 
kareltjuh
Hallo Roland,

waarom de schiedammers niet zo vaak naar het caiway service punt komen, ligt ook gedeeltelijk bij het servicepunt zelf. want op het service punt word gewoon keurig verteld dat ze geen service punt meer zijn maar alleen een winkel waar je je apparatuur kan kopen.
tevens zijn een aantal technische mensen van de caiway td die zelf in schiedam wonen en zo verspreid dat het eigenlijk wel makkelijk word zodra er storingen zijn.
Handtekening
Blij met Cisco en Juniper
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Caiway Schiedam', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Kijken zonder kastje bij Caiway en Delta Interactieve TV, Pay Per Event : 18 08 jul 2023
Advertentie