obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ideeën over welke zender in welk pakket moet. Of welke ontbrekende zenders er nog bij moeten kommen. Dit de plek om erover te discussiëren.
 Onderwerp afdrukken
HBO
mcnicos
Ik kijk al sinds de lancering van HBO naar deze zender, Top zender!

maar omdat wij verplicht worden om ziggo te verlaten en caiway onze nieuwe leverancier word, ben ik dus ook HBO kwijt!!

volgens mij kan het toch echt niet meer dat een kabelmaatschappij geen HBO in zijn pakket heeft!

Beste caiway, wanneer sluiten jullie je bij de rest van nederlandse kabelaars aan en bieden jullie ook hbo aan??
 
Adios
Die vraag wordt al meer dan een jaar gesteld aan Caiway.

Het antwoord is steevast: We weten ervan en we zijn in onderhandeling en er wordt hard aan gewerkt.


Vervolgens gebeurt er niets.

Een voorbeeld: Twee jaar geleden kwam er opeens een prijsverhoging van het basispakket aan, omdat onder andere The Disney Channel in augustus erbij zou komen.

De prijsverhoging ging uiteraard door, Disney Channel is nooit gekomen. Daarna verdween Weer en Verkeer. Maar de prijsverhoging bleef staan.

Dan weet je een beetje op wat voor manier Caiway met zijn klanten communiceert...

Dingen beloven maar vooral niet nakomen.
 
mcnicos
Ik zeg rijp voor een overname door een grote jongen die weet hoe het werkt, ik heb nu al bijna 3weken lang dit hele forum afgestruind en heb werkelijk geen 1 positief bericht kunnen ontdekken, tevens het internet afgezocht maar ook hier komt steevast terug dat caiway stil staat! En we weten allemaal stilstand betekend..........juist!

Jammer dat wij ( hier in borculo ) weg moeten bij ziggo om ons aan te moeten sluiten bij deze kleine en eigenwijze speler
 
Adios
Het grappige is dat Caiway zichzelf nog steeds zeer innovatief vind door de aanleg van glasvezel.

Dat ondertussen bij de ander aanbieders tientallen zenders op tablet bekeken kunnen worden, de EPG volledig is en onbeperkt bellen veel goedkoper, maakt op Caiway zelf geen indruk .
 
maanmist
Zo Robert, je begint mild te worden. Cheer
 
Adios
Het kan ook dat weinig mensen uit Hendrik Ido Ambacht op dit forum zitten.

En denk je nou echt dat Caiway niet uit is op meer winst?

Caiway staat ook gewoon in de etalage van CIF om eens verkocht te worden.

Ik denk dat een grote partij gunstigere afspraken kan maken met content aanbieders dan een kleine.

Caiway heeft nu wel mee dan 300.000 potentiele aansluitingen en dat is zeker een aanzienlijke groei. Maar er zijn ook probleemgebieden onder die 300.000 waar dringen wat aan gedaan moet worden.

Het REKAM gebied heeft nu nog maar 54 procent aangesloten klanten. Dat blijft maar teruglopen en teruglopen. Het is slechts een kwestie van tijd en dan zitten ze daar onder de helft.

Je ziet dat de klant zich niet voor de gek laat houden. Als je je diensten over een slecht netwerk aanbiedt, zoals de REKAM, hollen de klanten vanzelf weg.

Tevens moet Caiway zijn product ook op televisiegebied eens een flinke oppepper geven.

Iemand die Eurosport 2 met Nederlands geluid wil, kan dat krijgen bij KPN en andere ADSL aanbieders. HBO is bij bijna iedere aanbieder te krijgen behalve bij Caiway. Iemand die deze zender wil zien, kan nu niks anders dan Caiway opzeggen.
 
Cees
Ik volg het allemaal hier wel hoor op het forum K4 . Maar eerlijk gezegd heb ik op dit moment eigenlijk niets te klagen over caiway, op wat problemen na die ik enkele weken geleden gehad heb. En na overname door caiway van caihia is het zenderaanbod er hier in Hendrik-Ido-Ambacht wel flink op vooruitgegaan, meer keuze. En mijn internetsnelheid is ook altijd wel oké, zoals het hoort te zijn.Smile
 
mcnicos
Beste robert038

Wat jij hierboven schetst is idd schandalig! Des te meer redenen om me hart vast te houden bij welke kleine boef wij terecht gaan komen, weet wel dat wij van ziggo komen en dat wij verplicht worden om naar caiway te gaan, en als ik dan lees dat sommige mensen er genoegen mee nemen dat bijvoorbeeld de epg maar half gevuld is of het ontbreken van leuke ,,gadgets zoals bv tv kijken op je iPad of smartphone dan denk ik bij mezelf hoeveel jaar gaan we terug in de tijdSmile. en helemaal onbegrijpelijk vind ik dat caiway als enige kabelaar in nederland geen h b o aanbiedt. Ik kijk eigenlijk nergens anders meer na dan HBO en dat is dus vanaf 1 juli verleden tijd helaas

Dus alle recht om te klagen.......
 
Adios
Dit antwoord gaf Caiway bijna anderhalf jaar geleden ook al..
 
Schorpioen

Quote



Caiway staat ook gewoon in de etalage van CIF om eens verkocht te worden.


Caiway is volgens mijn informatie niet van CIF maar juist andersom.
CIF is Caiway.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'HBO', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie