obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In het onderdeel Glasvezel algemeen van CaiWay/Delta kun je eigenlijk alles posten. Zoals waar beschikbaar, wat zijn de ervaringen, welke techniek wordt gebruikt, welke abonnementen, welke diensten.
 Onderwerp afdrukken
Glas in meterkast...... En nu ????
Moto
Mijzelf maar eens aangemeld op dit forum.

Ik heb nu al zo'n half jaar glasvezel in mijn meterkast, compleet afgemonteerd met FTU.
Ik ben toch echt benieuwd wanneer daar nou eens diensten op geleverd kunnen worden.

Al een paar keer met Caiway gebeld, die weten het ook niet en kunnen me alleen een voorinschrijving voor het installatiepakket laten doen.
Dit dus wel gedaan, maar er gebeurd helemaal niks............

Nu werk ik zelf bij de concurrent, maar woon in Monster en ben dus voor glas aangewezen op Caiway.

Heeft iemand enig idee hoelang dit kan duren want ik ben toch wel heel erg benieuwd naar de ultieme glasvezelervaring.

Overigens geen kritiek, ik ben een uiterst tevreden (nog kabelmodem) gebruiker.
 
Adios
Geeft de postcodecheck geen uitsluitsel ?
 
Moto
De postcodecheck komt net zover als de Caiway-medewerker.

Er staat "Vanaf voorjaar 2013 beiden wij een drietal glasvezelpakketten aan ".
Dankzij glasvezel kunt u interactief televisiekijken, supersnel internetten en voordelig bellen. Met glasvezel bent u klaar voor toekomst!
Reserveer alvast vrijblijvend uw favoriete Alles-in-1 Glaspakket.

Tja, Nu is het voorjaar bijna voorbij........ :-) en het Glaspakket al een tijdje geleden gereserveerd.

Vind het zo raar dat dit zo lang duurt.
Er is een opleverrapportage gemaakt door de monteurs en tevens een oplevering gedaan op de laptop door de monteur.
Binnen onze toko is het dan zo dat klanten daarna gelijk geactiveerd konden worden en er allerlei zaken in de orderstraat in beweging komen.
 
Adios
Als Caiway het zelfs niet weet, wie dan wel ?
 
Moto
Dat is ook de reden dat ik hier post.

Vaak loop je vast in de geldende processen, maar is op de diverse fora wel iemand aanwezig die bijv. binnen de organisatie werkt en zijn nek uitsteekt voor gebruikers.
Kan bijv een Webcare medewerker zijn.

Of gebruikers welke dit fenomeen herkennen en daar wat zinnigs over kunnen zeggen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Glas in meterkast...... En nu ????', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
(Glas) Modem en Powerline Hardware instellingen : 4 15 mrt 2021
Nieuwe glas modem Eigen netwerk : 14 21 dec 2020
Openstellen caiway glas voor andere providers CaiWay/Delta Glasvezel algemeen (waar beschikbaar, ervaringen) : 32 10 feb 2020
geen telefoon na activatie glas verbinding Storing : 5 24 dec 2019
alles in 1 Glas CaiWay/Delta Glasvezel algemeen (waar beschikbaar, ervaringen) : 2 22 mrt 2019
Advertentie