obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
onduidelijke info caiway "geesteren, gelselaar, borculo, haarlo"
Adios
Ik kan me voorstellen dat je je blauw geschrokken bent.

Die Duitse zenders WDR en RTL zitten bij Caiway alleen in dure pluspakketten.

Logisch dat Caiway stond te trappelen om deze zenders uit het analoge aanbod te schrappen.

De tarieven van Caiway zijn aan de hoge kant. Vooral de beltarieven zijn schrikbarend. Onderling gratis bellen zoals bij Ziggo kan je ook wel vergeten bij Caiway. De internetsnelheden op de coaxkabel zijn nog net niet uit de middeleeuwen, maar je betaalt wel hetzelfde waarvoor je bij andere kabelaars de drie of viervoudige snelheid krijgt .
 
Wilco007
Berkelramp, ik had zo'n soort vergelijking ook al gemaakt. Vandaar mijn beslissing om voor wat betreft internet en telefonie bij xs4all te blijven.
Sterker nog, als ik alles bij caiway zou onderbrengen was is zelfs duurder uit.
Bij xs4all heb ik ook wat gratis extra's (3x virusscanner, spotify, kpn hotspots), als ik dat dus extra zal moeten aanschaffen kom ik op de onderstaande bedragen (gewoon tarief, dus zonder de korting lokkertjes):
Caiway met dezelfde opties etc als bij xs4all: € 97,94
Xs4all (internet + telefonie) met caiway tv zoals eerder vermeld: € 85,59
 
Adios
Ook hier kan je ervaringen lezen over Caiway.

http://www.internetervaring.nl/intern.../24-caiway
 
Berkelramp

Quote

4K schreef:

Ook hier kan je ervaringen lezen over Caiway.

http://www.internetervaring.nl/intern.../24-caiway



Bedankt voor deze link, echt een goede score zo te zien, denk dat het alles in 1 word bij een andere aanbieder, laten ze zicht eerst maar bewijzen in Borculo... overstappen kan na een jaar altijd...

@ Wilco

Via een andere aanbieder (adsl?), internet 30mb down, 3 up, onbeperkt gratis bellen naar mobiele en vaste nummers, en tv met extra pakket voor 63,50 en daar is HBO te ontvangen en ben je totaal 78,50 kwijt.
Ken een aantal mensen hier uit Borculo die dit al hebben en ze hebben weinig last van storing. dan maar pech voor de tuner, gebruiken we alleen nog maar de bluray daarvan.
 
Adios
Ik denk dat de internetverbinding gewoon erg goed is op de glasvezel, dat is hij hier ook, ondanks de lage snelheid.

Maar de telefonietarieven zijn absurd hoor, en de Entone heb ik zelf niet, maar ik lees meer ellende dat wij ooit in al die jaren met de Airties hebben gehad.

Dus volgens mij is de Entone voor Caiway, de miskoop van het jaar geweest?

Solcon gaat werken met Dune setupboxen. Ik heb er zelf een mediaspeler van en die is erg goed.
 
Berkelramp

Quote

4K schreef:

Ik denk dat de internetverbinding gewoon erg goed is op de glasvezel, dat is hij hier ook, ondanks de lage snelheid.

Maar de telefonietarieven zijn absurd hoor, en de Entone heb ik zelf niet, maar ik lees meer ellende dat wij ooit in al die jaren met de Airties hebben gehad.

Dus volgens mij is de Entone voor Caiway, de miskoop van het jaar geweest?

Solcon gaat werken met Dune setupboxen. Ik heb er zelf een mediaspeler van en die is erg goed.


Even voor de duidelijkheid, vanaf 1 juli zitten we hier nog niet op glasvezel, dit ligt nog niet in alle wijken, gekke is dat er een tijd geleden ze wel in een wijk bezig zijn geweest met glasvezel leggen maar daar is nog niets naar de woningen gelegd, dus kan het daar de stoep nog een keer open. Voordat hier Glasvezel ligt en operationeel is, wordt het denk ik wel 2015/2016 als het niet nog later is.
Voorlopig moeten we het doen met de oude coax.

Hopelijk gaat het hier meevallen voor de mensen die toch al gekozen hebben of kiezen hiervoor.
De reactie van mij was best heftig, maar je voelt je gewoon beetgenomen, door de stichting scai-borculo en door caiway. Als ik het zo allemaal lees hier en op elke andere sites, zijn de diensten van caiway voor veel mensen een vooruitgang geweest.

Voor ons geval hier in borculo, is het juist een achteruit gang, zeker wat de prijs aan betreft, Zenders die we nu in het pakket hebben analoog en digitaal worden ons gewoon afgepakt. voorlopig zitten deze wel in het standaard pakket en als je ze nog wilt ontvangen moet je een extra pakket erbij nemen en ja dan kun je beter voor complete gaan, voor diegene die dat wil.
Heel slim bij caiway over nagedacht, wil nog wel eens zien wat er gebeurd als alles uit komt bij de mensen, dat het basis tarief, maar voorlopig is, wie al wel gekozen hebben voor alleen het tv-pakket.
Dit staat niet in de brief vermeld, maar hier op dit forum al wel bevestigd door een eerlijke medewerker. Clap Thumbs Up

Het is gewoon afwachten nu. ben wel te voorbarig geweest om te roepen dat ik wel alles in 1 neem via adsl, de HD recorders (bd-f8900 en een wat oudere lg, type nummer weet ik niet zo)zijn daar gewoon te duur voor geweest. We hebben besloten om gewoon te wachten tot na 1 juli met het afsluiten van het contract, neem aan als je niets op stuurt dat ze er niet zomaar van uit gaan dat je wat afneemt. En gelijk wat afschrijven van de bank kunnen ze ook niet. SCAI-Borculo is/was gemachtigd en Caiway niet, een machtiging is volgensmij niet overdraagbaar naar een andere partij na overname.

Eerst maar kijken hoe het hier in Borculo gaat lopen allemaal, opstart problemen, ja dat kan, maar moet niet weken duren, zoals te lezen op het forum bij de werkelijke gebruikers.

Bestolen voelen we ons al wel. Thumbs Up Er wordt gewoon iets moois kapot gemaakt, de huidige situatie, we gaan per 1 juli met Borculo, Haarlo, Geesteren en Gelselaar terug in de tijd.Wait
 
Wilco007
We zullen zien hoe het verloopt vanaf 1 juli. Vooralsnog geeft ik ze het voordeel van de twijfel.
Ik hoop dat het allemaal goed gaat zoals we van Scai en Ziggo gewend waren.
Ik heb dus wel een overeenkomst voor TV + complete pakket afgesloten. Anders zit je vanaf 1 juli helemaal zonder TV.
 
Berkelramp
Je hebt helemaal gelijk Wilco, gewoon maar afwachten dit alles en ze de voordeel geven van de twijfel.
Misschien zijn de problemen alleen ook maar met de glasvezel aansluitingen!
we zullen zien!

TV hebben we zeker wel na 1 juli, dat is al wel geregeld vandaag.
Na 1 juli zien we wel wat we werkelijk gaan doen. we houden dit forum wel in de gaten.
Handtekening
Cheer
 
mcnicos
Ach, misschien heb je wel gelijk en valt alles reuze mee, 1voordeeltje heb ik al en dat is dat de regionale zenders zoals tv Rijnmond en at5 weer terug zijn:-)
 
Berkelramp
@nico,

dat wel maar nog geen HBO???
Handtekening
Cheer
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'onduidelijke info caiway "geesteren, gelselaar, borculo, haarlo"', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Kijken zonder kastje bij Caiway en Delta Interactieve TV, Pay Per Event : 18 08 jul 2023
Advertentie