obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In het onderdeel Glasvezel algemeen van CaiWay/Delta kun je eigenlijk alles posten. Zoals waar beschikbaar, wat zijn de ervaringen, welke techniek wordt gebruikt, welke abonnementen, welke diensten.
 Onderwerp afdrukken
Caiway gaat in noodtempo op glas
DH64
Wow wat een nieuws: http://gebruikers.eu/netwerken/77741-...po-op-glas

Ik zou zeggen gaarne Gouda als eerst met hun brakke Rekam kabel netwerk alstublieft maar dat zal wel 2020 gaan worden Sad ,of nooit
 
Adios
Rekam is toch ook bezig met verglazen, lees ik op hun website ?
 
DH64
Mondjes maat wordt dat uitgevoerd waar de grond open moet voor bijvoorbeeld riool werkzaamheden.
Rekam heeft niet de intentie om heel Gouda te gaan verglazen op korte tot lange termijn, alleen als daar veel vraag naar zou zijn en vinden ze de Caiway kabel internet snelheden die geboden worden meer dan voldoende Shock
Ik heb deze informatie vorig jaar in een privé bericht van de Rekam ontvangen.
 
Adios
Hoe kunnen ze bij Rekam, de internetsnelheid van Caiway nu voldoende vinden? Caiway biedt de laagste internetsnelheden van Nederland aan op de coaxkabel !!

Bij UPC is de hoogste snelheid 200 mbit/s. Bij Ziggo 150 mbit/s . Kabel Noord: 100 mbit/s. Delta kabel ( Zeeland Net) 160mbit/s)

Bij Caiway: 50 mbit/s !!!


Maar jullie betalen wel dezelfde prijs voor die lage snelheid bij Caiway als wat UPC en Ziggo rekent voor het drie of viervoudige !!!

En aangezien Gouda niet op de website van CIF wordt vermeld dat het ook verglaasd wordt, zullen jullie nog lang op deze antieke snelheden voor premiumprijzen blijven hangen vrees ik.
Gewijzigd door Adios op 16 mei 2013, 09:39
 
DH64
Je hebt het helemaal mooi verwoord want zo is de situatie al een tijdje in Gouda en omstreken.
Rekam heeft een directeur die nog van de oude stempel is en houdt de hand op de knip.
Never nooit het netwerk verkopen aan Ziggo of UPC en lekker op de oude voet doorgaan met Caiway en niet aan de vraag voldoen van het Goudse volk.
Storingen die gemeld worden duren een eeuwigheid voordat ze opgelost worden. Rekam legt de schuld dan bij Caiway en als je Caiway belt dan ligt het weer aan Rekam en zo kibbel je weer een paar weken of maanden verder.

Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik al anderhalf jaar weg ben bij Caiway en over bent gestapt naar Telfort VDSL2 (FTTC) 50 mb down / 5 mb up (Alles in 1 pakket). De wijk kast die daarvoor zorgt staat op zo'n 150 meter van mijn huis en zorgt al zo'n anderhalf jaar voor een zeer goede stabiele verbinding en altijd een lage ping van 15 ms.
Maar ja ik hoop ooit een glasvezel aansluiting te krijgen maar daar wilt KPN niet aan omdat Gemeeente Gouda niet mee wil financieren dus die 50 mb zal nooit sneller gaan worden en wat mijn wens eigenlijk is, is een gelijke upload en download snelheid. Dan maar hopen dat CIF/Caiway iets gaat doen hier in Gouda maar dat zie ik niet gebeuren omdat Rekam het spul niet wilt verkopen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Caiway gaat in noodtempo op glas', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Kijken zonder kastje bij Caiway en Delta Interactieve TV, Pay Per Event : 18 08 jul 2023
Advertentie