obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier resultaten van speedtests!
 Onderwerp afdrukken
Ook bij CaiWay snelheid omhoog?
marcelg
Heb nu alles-in-1 met 50Mb download. UPC en Ziggo verhogen hun snelheden. Volgt CaiWay ook een keer?
Moet best kunnen, want tijdje hadden we "per ongeluk" 90Mb download.
 
popmart1970
Zou ik ook niet erg vinden.....meer snelheid voor die E. 70.00 per maand!!!!
WinkClap
Handtekening
Caiway....Iets moeten slikken is niet erg......behalve als het door je strot geduwd wordt!! Thumbs Up
 
popmart1970
FF een kickje omhoog voor "ons" coax-ers !!! Hopelijk komt er ook bij Caiway een snelheidsverhoging......pas in 2015 in Schiedam glasvezel als t goed is!!!

Voor die E 70,00 per maand moet dat toch kunnen......!!!Thumbs Up
Handtekening
Caiway....Iets moeten slikken is niet erg......behalve als het door je strot geduwd wordt!! Thumbs Up
 
Adios
Wat voor snelheid hebben jullie nu dan voor die 70 euro per maand bij Caiway?
 
popmart1970
@4K mijn snelheid bij alles in 1 lounge is 50mb down/4mb up !!

Nou is dat zeker niet slecht....begrijp me niet verkeerd...echter de concollega providers zitten al gauw op de 60-90mb via de coax! En dat vaak al voor minder euries per maand!!
Handtekening
Caiway....Iets moeten slikken is niet erg......behalve als het door je strot geduwd wordt!! Thumbs Up
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ook bij CaiWay snelheid omhoog?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Kijken zonder kastje bij Caiway en Delta Interactieve TV, Pay Per Event : 18 08 jul 2023
Advertentie