obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In het onderdeel Glasvezel algemeen van CaiWay/Delta kun je eigenlijk alles posten. Zoals waar beschikbaar, wat zijn de ervaringen, welke techniek wordt gebruikt, welke abonnementen, welke diensten.
 Onderwerp afdrukken
Nog hogere snelheden op de glasvezel bij Caiway vanaf juni 2013
Adios
http://gebruikers.eu/netwerken/77741-caiway-gaat-in-noodtempo-op-glas

We komen begin juni met nieuwe pakketten met de hoogste download- en ook uploadsnelheden die met glas mogelijk worden.”
Dat zeggen Albert Vergeer, algemeen directeur van CAIW in Naaldwijk en Michiel Admiraal van Cif Infrastructure op Schiphol.

Ik ben heel benieuwd. KPN biedt nu al 500 Mb/s. http://www.kpn.com/prive/pakketten.ht...abcontent2


Ik ben heel benieuwd wat Caiway voor nieuwe snelheden gaat aanbieden vanaf juni 2013.
 
maanmist
Ja, inderdaad. In Augustus stromen wij in en ben ook wel benieuwd wat de nieuwe abo`s zullen zijn. Zullen ook best wel veel nieuwe touters verkocht gaan worden.
 
Adios
Ik heb nog niet zo lang een EA6500 router. Ik ben benieuwd of deze nog geschikt is als Caiway met de hoogste mogelijke snelheden op glasvezel komt.

Ik hoop dat Optimizer op tijd ons informeert welke routers wel en welke niet geschikt zijn, voor deze nieuwe supersnelheden.
 
maanmist
De nieuwe glasvezelpakketten zullen geen hogere internetsnelheid bevatten.
De hoogste download en upload-snelheid blijft 300 Mbit.
Meer informatie volgt begin Juni!

ThijsCaiway Webcare Team


Kan Thijs niet een tipje van de sluier oplichten. Vindt het best wel belangrijk dat mensen weten of hun huidige router cq netwerkkaart de snelheden aankunnen.
 
maanmist
Duidelijk interview Robert.
Nu de praktijk nog.
 
Caiway Webcare

Quote

maanmist schreef:

De nieuwe glasvezelpakketten zullen geen hogere internetsnelheid bevatten.
De hoogste download en upload-snelheid blijft 300 Mbit.
Meer informatie volgt begin Juni!

ThijsCaiway Webcare Team


Kan Thijs niet een tipje van de sluier oplichten. Vindt het best wel belangrijk dat mensen weten of hun huidige router cq netwerkkaart de snelheden aankunnen.


Beste Maanmist,

Zoals mijn collega heeft aangegeven gaan de internetdiensten over glasvezel niet verhoogd worden. Om je voor te bereiden op internet via glasvezel verwijs ik je graag naar http://www.ikgavoorglas.nl/site/nl/applicatie/installatietool.

Met vriendelijke groet,

Harma
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
maanmist

Quote

Caiway Webcare schreef:

Quote

maanmist schreef:

De nieuwe glasvezelpakketten zullen geen hogere internetsnelheid bevatten.
De hoogste download en upload-snelheid blijft 300 Mbit.
Meer informatie volgt begin Juni!

ThijsCaiway Webcare Team


Kan Thijs niet een tipje van de sluier oplichten. Vindt het best wel belangrijk dat mensen weten of hun huidige router cq netwerkkaart de snelheden aankunnen.


Beste Maanmist,

Zoals mijn collega heeft aangegeven gaan de internetdiensten over glasvezel niet verhoogd worden. Om je voor te bereiden op internet via glasvezel verwijs ik je graag naar http://www.ikgavoorglas.nl/site/nl/applicatie/installatietool.

Met vriendelijke groet,

Harma


Bedankt voor de reactie Harma. Ben nooit zo`n klager dat weet je. maar ik lees toch echt ook in het interview dat er nieuwe pakketten komen (We komen begin juni met nieuwe pakketten met de hoogste download- en ook uploadsnelheden die met glas mogelijk worden.”Dat zeggen Albert Vergeer, algemeen directeur van CAIW in Naaldwijk en Michiel Admiraal van Cif Infrastructure op Schiphol)
We wachten af. Groetjes, Marcel.
 
Adios
Beste Caiway memewerkers. Hou het nou eens simpel. KPN biedt al 500 mb s. Dus de tekst klopt niet dat Caiway het snelst wat op glasvezel mogelijk is gaat bieden of jouw antwoord dst het 300 mb s blijft klopt niet. Wat is het nou?
 
Adios
integendeel.
 
Domino
nou nou nou ....
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nog hogere snelheden op de glasvezel bij Caiway vanaf juni 2013', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Kijken zonder kastje bij Caiway en Delta Interactieve TV, Pay Per Event : 18 08 jul 2023
Advertentie