obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta Abonnementen, acties en voorwaarden » Abonnementen
Vragen over uw abonnement? Stel ze hier.
 Onderwerp afdrukken
Waarom is Krimpen de enige gemeente waar geen alles in 1 op de coaxkabel te krijgen is?
Adios
In Krimpen kunnen we alleen alles in 1 bundels krijgen op de glasvezel.

In gebieden waar ook glasvezel aangelegd gaat worden, en die later erbij zijn gekomen als Krimpen, kan je wel meedoen met alle aanbiedingen voor bundels op de coaxkabel.

Albrandwaard, Hendrik Ido Ambacht, Hilvarenbeek, Borculo. Allemaal netten waar glasvezel aangelegd wordt en later zijn overgenomen dan Krimpen.

Toch is daar gewoon internet en bellen via de coaxkabel te krijgen?

Wat is de reden dat Krimpen aan den IJssel als enige gemeente dit niet heeft ??
 
Adios
De aanbiedingen op de coaxkabel zijn vaak toch goedkoper. Een grote groep huishoudens die de glasvezel niet zien zitten, kunnen niet uitwijken naar de coaxkabel.
In Borculo bijvoorbeeld krijgen de inwoners een jaar alles in 1 voor 25 euro per maand!!


Ik weet dat Krimpen als een van de eerste gemeente glas heeft gekregen, maar in Oudenbosch is het ook al klaar. Toch ook alles in 1 op de coaxkabel. Waterings Veld en meer gemeente in het Westland zijn klaar. Ook daar blijft de coaxkabel voor internet.

Nieuwe gebieden zoals Hilvarenbeek en Hendrik Ido Ambacht en Borculo krijgen ook de alles in 1 bundels. Dus waarom krijgt Krimpen het niet?

Ik zie dat we een van de eerste gemeenten zijn niet als een logische reden.

CIF had toch ons gelijk kunnen trekken op alle gebied met de diensten van Caiway?

Op 1 of andere manier blijft Krimpen een buitenbeentje.
 
Adios
OK, dan is Loenen samen met Krimpen de enige gemeente waar geen alles in 1 bundels zijn op de coaxkabel.

Maar toch blijf ik het raar vinden, want in de rest van de gebieden blijft het wel.
Zeker omdat er coaxnetwerken zijn die veel later dan Krimpen en Loenen zijn opgekocht door CIF maar wel alles in 1 bundels op de coaxkabel krijgen, zoals Hendrik Ido Ambacht en Borculo, begrijp ik niet waarom Krimpen het nooit heeft gekregen.
 
Adios
Nou ja. Als het in andere Caiway gemeenten keurig naast elkaar kan bestaan, dan moet dat in Krimpen en Loenen toch ook kunnen ?



https://www.caiway.nl/site/nl/landing...bodborculo

Bestel nu en betaal voor uw Alles-in-1HD Easy pakket nu 12 maanden € 25,- per maand


Toen Caiway in Krimpen kwam, hebben wij nooit zo'n mooi aanbod gehad.
Gewijzigd door Adios op 03 mei 2013, 10:49
 
Caiway Webcare
In Krimpen is het primaire netwerk al vanaf het begin het glasvezelnetwerk geweest.
In andere gebieden is dit coax geweest. Later is in deze gebieden ook glasvezel neergelegd (of zijn ze er nog mee bezig).
Daarom is het in Krimpen niet mogelijk om via het coax-netwerk een alles-in-1 pakket af te nemen.

Thijs
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Adios
Voordat CIF het coaxnetwerk kocht, was coax het primaire netwerk. We hadden geeneens glasvezel.

Dus het antwoord snap ik eerlijk gezegd niet.
 
Adios
Bij Borculo doet zich weer de grappige situatie voor dat je op de glasvezel televisie hebt van Caiway. En daarnaast krijg je kostenloos televisie op de coaxkabel erbij van Ziggo ..

Maar hoe zit dat dan als je een aanvullend pakket hebt bij Caiway? Wat voor aanvullend pakket krijg je dan kostenloos op de coax van Ziggo ?

Automatisch samengevoegd met vorige post op: mei 06 2013 12:32:19:
Ik haal nu Borculo en Markelo door elkaar Wink
Gewijzigd door Adios op 06 mei 2013, 12:32
 
Caiway Webcare

Quote

4K schreef:

Bij Borculo doet zich weer de grappige situatie voor dat je op de glasvezel televisie hebt van Caiway. En daarnaast krijg je kostenloos televisie op de coaxkabel erbij van Ziggo ..

Maar hoe zit dat dan als je een aanvullend pakket hebt bij Caiway? Wat voor aanvullend pakket krijg je dan kostenloos op de coax van Ziggo ?

Automatisch samengevoegd met vorige post op: mei 06 2013 12:32:19:
Ik haal nu Borculo en Markelo door elkaar Wink


Caiway levert hier alleen Glasvezel diensten.
Via het Coax netwerk zal Stichting Centrale Antenne Inrichting Borculo nog wel een Tv-signaal doorgeven.
"Tot 1 juli 2013 zult u hier niets van merken en zullen de programma's ongewijzigd blijven. Ook voor internet en telefonie en digitale T.V. verandert er tot die datum niets."
Bron: http://www.scai-borculo.nl/

Thijs
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Adios
Ja, ik weet dat in Borculo gewoon Caiway op de coaxkabel komt.


In Markelo daarentegen krijgen de glasvezelklanten het Caiway televisieproduct op de glasvezel en het Ziggo product ernaast zonder meerkosten bij.

Hoe gaat dat daar dan als je een pluspakket hebt op de glasvezel? Krijg je dan op de coaxkabel alleen het Ziggo basispakket gratis erbij?
 
Caiway Webcare
Situatie in Markelo.

Een klant gaat 2 facturen krijgen 1 dat hij een TV basis pakket betaald bij COGAS en de 2de factuur bij Caiway voor de glasvezel en op deze factuur word de kosten van €16,95 in mindering gebracht voor het TV basis pakket.

Dus het is een soort van vrijstelling van het COAX signaal.

Daarnaast kan de klant enkel via Ziggo digitaal kijken op de COAX, als de klant extra zenders op de COAX wil dan zal deze klant een abonnement op het extra zender pakket afsluiten bij Ziggo en aan hun betalen hiervoor.

Met vriendelijke groet,
Arjan
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Waarom is Krimpen de enige gemeente waar geen alles in 1 op de coaxkabel te krijgen is?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen verbinding met camera's Algemeen : 2 21 mrt 2024
Sommige apparaten geen verbinding met wifi Eigen netwerk : 1 31 jan 2024
Geen verbinding meer met FTP server na wijziging IP adres door Delta Instellingen software : 2 04 sep 2023
Waarom niet verbaasd Algemeen : 1 19 feb 2023
Geen ontvangst van radio WDR3 en WDR4 Analoge radio of televisie storing : 2 23 jan 2023
Advertentie