obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier al je vragen over de firmware.
 Onderwerp afdrukken
storingen Entone
Karel
Ik heb nu al zowel een tweede Entone als een tweede modem. Het zou wel héél toevallig zijn als er voor de tweede keer precies dezelfde storingen zouden zijn in beide Entones en modems.

Ik denk daarom dat de storing moet zitten aan de kant van de buitenkabel, of dat er een incompatibiliteit is tussen de hele glasvezelset en mijn televisietoestel (Panasonic viera, HD-ready.) Ik heb die mogelijkheid ook aan CAIW doorgegeven, maar daar heb ik (nog) geen reactie op ontvangen. Ik ga binnenkort dan maar zelf de proef nemen met een geleend televisietoestel dat full HD is, en dat bij een andere glasvezelgebruiker geen storingen geeft.

Ik had eerst enorme storingen met de telefoon. Door uitproberen samen met een buurman die een modern basisstation had, kwam ik erachter dat de storing werd veroorzaakt door het feit dat mijn 7 jaar oude KPN-toestel niet overweg kon met de glasvezel.
 
cawul
Puur uit interesse: hoe is dit afgelopen? 3e Entone, 3e modem..?
 
Htr
Beste caiway die basis regel van jullie blijven het zelfde maar wat gaan jullie er nou aan doen aan die entone is gewoon een prut apparaat
Gewijzigd door Htr op 25 augustus 2013, 22:53
 
Adios
Caiway is niet voor niets overgestapt naar de Airties, dus dat de Entone een flutapparaat is, is Caiway eindelijk ook achter.

Ik zou gewoon vragen om een omruil naar een Airties PVR. Daar heb je wel recht op na al deze ellende vind ik.
 
Htr
ja terug sturen naar Caiway daar maken ze er kachels van.
Gewijzigd door Htr op 25 augustus 2013, 22:58
 
Htr

Quote

Caiway Webcare schreef:

Quote

Karel schreef:

Talloze malen. Ik moet wel, want het ding loopt steeds vast! En ik ben al aan mijn 2e Entone en mijn 2e Modem toe.

Automatisch samengevoegd met vorige post op: mei 01 2013 09:22:20:
Er is een vraag aan mij gesteld of in ooit begonnen ben met een 300 baud modem. Geen idee! Ik gebruikte een Humax als decoder en als recorder op de coaxkabel. Die werkte prima, en werkt nog steeds prima! (op de coax).


Beste Karel,

Erg vervelend dat je nog zo vaak storing met de Entone ervaart. De storing is een bekende issue en we werken hard aan een oplossing.

Met vriendelijke groet,:@

Harma
 
Adios
ROFL Wat Harma er niet bij zegt maar wat wel gelijk bedoeld wordt is dat je gewoon de volle mep mag blijven betalen, ook al werkt de Entone niet naar behoren.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'storingen Entone', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Welke tv,of Entone Digitale radio en televisie, tips & truuks : 5 26 dec 2019
Problemen met doorspoelen Entone Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 3 24 dec 2019
Entone 515 - ondertiteling Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 4 02 sep 2019
IR extender aansluiting op de Entone CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 9 23 jul 2019
Opneem storing entone Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 5 20 jun 2019
Advertentie